Autor Téma: Zloděj  (Přečteno 25306 krát)

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #15 kdy: Srpen 29, 2017, 12:53:17 odpoledne »
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.

Ne kazde povolani je na vsechno. Solovat se zlodejem vyssi spirity je kravina. A kdo tohle dela, tak neuvazuje spravne :)
Neni ucelem, aby tu kazde povolani bylo Rambo, co ustoji 2-3 spelly nebo rany i od nejsilnejsich monster. Prave to, ze nektera z nich davaji vysoky dmg vytvari obtiznost UO a likviduje nejednotvarnost.

Ano - klerik sice muze mit vysoky AR a OM ale vezmi si, co v pvm dela. Vetsinou jen bandi. A bez setu na heal moc spolubojovniky nepotesis. Takze si bud muzes vzit brneni z vysokeho materialu a delat neco, co bys nemel a nebo hrat povolani podle jeho urceni a v tom pripade uz nepracujes s tak vysokym AR a OM.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #16 kdy: Srpen 29, 2017, 06:12:25 odpoledne »
Ja asi doplnim jednu vec, protoze na tu Nightmare v principu neodpovedel. Myslim, ze proplemem, ktery se tu resi je hracem vnimany rozdil mezi vyssima tridama zbroje. Nejde tak ani o to, ze thief utoci na neco, na co utocit nema, ale ze je tezko patrny rozdil mezi tim, kdyz si vezmu obsid nebo ada, protoze u NPC, kde je thief stejne na 2 rany je v principu klicovy akorat jestli dostanu IK nebo nedostanu IK a pak uz je to jedno. Vnimany rozdil mezi obsidem a ada versus cena se muze zdat velmi nevyrovnany. Chapu tohle spravne, ze se jevi byt jako problem? A v PvP je nejspis takovy rozdil jeste patrnejsi - cim slabsi typ brneni, tim mensi vliv se zda byt (predevsim asi melee dmg, u OM je vyznam vyssich zbroji vyssi).

S tim v principu muzu souhlasit, tridy zbroji postupuji tak "jemne", ze ten rozdil mezi jednou tridou zbroje nemusi byt vniman tak zasadne. V ruznych skupinach je duvod pro tento stav ruzny:
PvP
tady je to jednoduchy. V pripade, ze by byl prilis vysoky rozdil v materialech, tak by se z PvP stalo "pay2win". Horsi hraci by byli tezce demotivovani, protoze smrt ve vyssim materialu by pro ne byla ekonomicky neudrzitelna (pokud jsou horsimi hraci a umiraji castejc), ale kvuli vyssimu rozdilu mezi materialy zbrani/zbroji by bylo noseni vyssich trid zbroji naprostou nutnosti. Uz ted je to sakra znat, kdyz nekoho ve veritu pali ebenka, co teprve, kdyby se ten vliv zvysil. Ti hraci musi byt zabitelni i v top zbrojich, jinak by tim to PvP pouze trpelo - ano, zda se pak byt lepsi trida zbroje nevyvazena, ale TOP materialy zbroji v prvni rade nejsou urceny k PvP
PvM
tohle je trochu komplikovanejsi. Osobne citim, ze tady teoreticke rezervy jsou. Dalo by se vyznamne posilit rozdily mezi tridami zbroje a ucinkem zbrani jednotlivych trid, ale zaroven by to znamenalo nutnost zvysit skalu NPC, ktere ve svete jsou tak, aby tomu novemu rozdilu odpovidala obtiznost. Jen velmi tezko by se balancovaly stredni a lehke dungy pro hrace s tridou zbroje o 3 stupne vyssi, nez pro jake by byl takovy lehky zacatecnicky dungeon postaveny. Hraci by meli prakticky invul, pokud by byl rozdil extremne vysoky. Ted navic muzeme snaz uspokojit jednou urovni dungeonu vice skupin - hrace co maji TOP vybavy a hrace, co maji vysoke, ale ne uplne top vybavy. Ti druzi pujdou nejaky tezsi dungeon dele, ale dojdou ho, zatimco pro ty uplne TOP to bude porad jeste tak nejak zajimave. Pokud ale bude rozdil prilis vysoky, tak aby ti hraci meli co hrat, tak by muselo vzniknout velke mnozstvi dalsich lokaci a dungeonu, ktere by byly zajimave. Dam priklad z WoWka, kde je tenhle trend videt -> zkus prijit s MAX level postavou do zony z nektereho z predchozich patchu, NPC, co jsi v dobe daneho patche mlatil par minut padaji na jednu ranu, protoze mas oblecene sety z vyssiho expansionu a ty predchozi top sety uplne ztrati hodnotu. Aby byla ta hra hratelna, tak s novym expansionem a top vybavami vzdy prichazi do hry i zcela nove, rozsahle lokace a dungeony/raidy, ktere budou pro tyhle nove materialy vyzvou. Takovy herni model si muze dovolit Blizzard se svymi stovkami zamestnancu a miliardovymi obraty. My tady mame po roce a pul vyvoje otevrenou polovinu dungeonu, ktere bychom chteli (oproti "idealnimu" stavu spis desetinu). Pridavani obsahu neni trivialni a musi byt dostatecne obtizne, aby udrzelo zajem tu hru hrat. Model, ktery tu je a kde neni rozdil mezi zbrojemi tak zasadni jako u jinych her je tu prave proto, aby se vykryl nedostatek prostoru (omezene misto v mape, omezeny pocet dungeonu, a omezeny pocet castu vyvojoveho tymu poskladaneho z dobrovolniku s hrubym nedostatkem volneho casu).

Thesecond

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 8
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #17 kdy: Říjen 05, 2017, 10:09:36 dopoledne »
chtěl bych se trochu pripojit do debaty brnení, dungeony a npc jako tu zminil Sir.
cituji Sira: "Dalo by se vyznamne posilit rozdily mezi tridami zbroje a ucinkem zbrani jednotlivych trid, ale zaroven by to znamenalo nutnost zvysit skalu NPC, ktere ve svete jsou tak, aby tomu novemu rozdilu odpovidala obtiznost".
jak je to mysleno nutnost vysit skalu NPC? myslim ze by jim stacilo zmeni barvu staty jmeno a nove npc je na svete klidne i 10* silnejsi. treba by to podporilo plno hracu vlku samotaru kteri nehraji tak casto a chteli by si i nektery z lehcich starych dungeonu projit sami  :-)   kazdopadne chapu ze to musi by casove narocne aby vse fungovalo jak ma a byli vsichni spokojeni. 

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #18 kdy: Říjen 05, 2017, 12:32:15 odpoledne »
Ano, jde o to, ze vsechny postavene dungy a NPC jsou nastaveny na urcitou obtiznost, pokud vyznamne posilis nejakou tridu zbroje, tak tomu potom musi odpovidat i NPC. Zaroven je potreba zvazit jestli to chceme, protoze se pak ta vyssi trida zbroje stane nutnosti a podobne. Znamena to celkovy rebalanc vseho a nemyslim si, ze to je uplne dobry napad realizovat. Ten cas co by to stalo nemusi realne znamenat zlepseni, ma to sve pro a proti, to radsi pridam par abilit a postavim novy dung, coz bude vzdycky plus

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #19 kdy: Únor 13, 2018, 02:22:18 dopoledne »
Můžu se zeptat bylo by reálné snížit váhu vrhacích nožů? v momentální situaci přemnožených težkooděnců s boostem je 35 kudel celkem málo a furt se človek pro ně musí vracet...

Suicide

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #20 kdy: Únor 28, 2018, 06:25:58 odpoledne »
Ahoj, mám dotaz ohledně probodnuti a dvojáku: spustí probo dvoják? A pak jestli by někdo navrhl rozdělení bodu u 40 thiefa na probodnuti.. nebo celkově jak by to mělo vypadat dík .

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #21 kdy: Březen 01, 2018, 04:03:41 odpoledne »
ono dvojak funguje jen u vydli a ty neumi bodat  ;) u abilit zalezi jakym stylem hrajes.. osobne jsem to jel pres probo  a ability byly na 40 lvl : 20 probo, 20 vysati HP, 15 vysati stam, 20 uhnuti a 5 rege stam. Pokud to jedes na meele tak asi 20 uhnuti, 20 vysati HP, 20 reg stam a zbytek jak se ti hodi, pokud neexpis solo tak 1 bod uder do zad a jet to na podriznuti.. U pvp zase urcite potrebujes hazeni a reg HP.. Hlavne reset abilit nestoji tolik tak si to jednoduse odzkousej co ti vyhovuje a co je pro tvuj styl hrani dulezitejsi  8)

Suicide

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #22 kdy: Březen 01, 2018, 05:30:49 odpoledne »
Ještě se zeptám, a co eq ? Stavěl jsi něco na str nebo stealth. Ten dmg mi nepřijde tak good.. plus ten stealth je děsnej.. zatím ho teda mám 90 a hid 50. Ale je to otřes..

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #23 kdy: Březen 01, 2018, 07:08:51 odpoledne »
ja to jel od 1 lvl na probo, takze stealth a hid na max + aspon 10 stealth v itemech a dmg skilly,  ada nebo aspon obs scim a bodalo se pekne, hlavne kdyz to zkombinujes s oslabkem pak mas titana na 4 proba.. pozdeji jsem nosil nejake itemy na humace a stealth a titan bez oslabka na 2, ale to chce uz i ten lvl.. Nutno dodat, ze jsem presne vedel jak chci thiefa jet a cca od 20 lvl jsem byl schopny solnout OT val obs, sice to nebylo nejrychlejsi, ale clovek se nauci pracovat s hidem a byla to vcelku vyzva  ;D. Kdyz nemas full dmg + hid & stealth a chces bodat jsou fajn ledovky. Kazdopadne u thiefa je nutnost aspon tech 10 stealth v itemech/mustovi jinak to stoji za hovinko. Str set jsem nestavel, neni mi k nicemu, ono v dungu ma thief nejvetsi dmg z oslabka + bleed, fizle pois  ;)

Suicide

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #24 kdy: Březen 01, 2018, 08:21:25 odpoledne »
Krtek mustafa je na hid a stealth ? Oni někde byli stránky ale nemohu to najít 😅

Suicide

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #25 kdy: Březen 01, 2018, 08:21:55 odpoledne »
Jinak hodně jsi mi pomohl díky moc.

Suicide

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 5
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #26 kdy: Březen 01, 2018, 09:16:10 odpoledne »
Prosimte napíšeš mi na icq 280877417 ještě bych měl par otázek jestli ti to neva.. nebo mi napiš svoje . Díky