Je to trochu slozitejsi nez myslis
Rozhodne je rozdil mezi pvm a pvp nastavenim. Ale je to vybalancovane skutecne tak, aby to davalo smysl a kazde povolani bylo co nejvic spravedlive nastavene.
Add pvp armor - chary co maji vyssi AR ( war, klerik ale i thief, shaman ... ) maji pomerne vyrazny mofidikator na snizeni AR. Jedine co tu dela rozdil, je pouziti stitu. Bez stitu je na tom sporadicky lepe v stejnem materialu zbroje kouzlici char.
PVM armor - tady uz je to samo o sobe dano tim, jak ma dana postava fungovat. War je tank. Je staveny na to, aby mohl nektera monstra stat a tim umoznit ostatnim bojovnikum delat co nejefektivnejsi dmg. Zlodej rozhodne neni urceny na to, aby spolehal na armor. Ano, pomuze mu, ale jeho obranou je vysoka hodnota uhnuti/odrazeni + moznost rychle a spolehlive hidnout a utocit z probodnuti. Ostatni povolani nema cenu rozebirat, protoze utoci na dalku a nemely by se nechat vystavit primemu dmg na delsi dobu.
Nezapomen taky, ze krome AR dava zbroj i OM - coz je pomerne podstatna zalezitost zejmena do pvp.
Add dmg - war dava v porovnani s ostatnimi nejvetsi jednorazovou dmg z toho duvodu, ze ma nejdelsi cas na to, aby ji mohl spolehlive zasadit ( 2x leap, sance na miss, vzdalenost, nutnost pouziti teleportu/longrange .... ). Nesmis uvazovat dmg z jedne rany ale dps ( dmg za cas ). Kdyz toto uvazis, tak ti vyjde, ze takovy mag ma o mnoho desitek % vyssi dps nez war.