Myslím si, že by to chtělo trochu zatraktivnit abilitu omračující úder, jelikož ji momentálně skoro nikdo nepoužívá, protože se to nevyplatí. Další věc je, že tuto abilitu mají (pokud se nepletu) 3 povolání - Craft, Warrior a Priest, takže bych je i trochu rozlišil.
1. Warrior - tady by úplně stačilo vrátit abilitu do dřívějšího stavu, tedy pasivní abilita. S tím, že u toho býval problém se změnou targetu NPC při omráčení, takže by bylo ideálni udělat omračování vypínací/zapínací příkazem.
2. Priest - obvykle se k mlácení stejně nedostane, ale když už, tak třeba při expení. Proto bych tuto abilitu také udělal pasivní s tím, že Priest obvykle příšeru stejně uspává a proto není tolik zvýhodněn omračováním, jako warrior. Proto bych mu přidal bonus dmg (bash dmg) do uspaného cíle.
3. Craft - nebojové povolání, které nejvíce času tráví v lese nebo dole. Proto bych mu nechal, jako jedinému, aktivitu aktivní, ovšem s tím, že u toho udělí bonus dmg.