soucasny priority:
Ranger -> Priest -> Necro
takze na nej myslim, ale vzhledem k variabilite (summoni, kouzla, zdi, curse) je hratelny (nerikam ze idealne nastaveny a dostatecne unikatni, ale hratelny co se tyka zajimavosti/variability hry), takze chceme resit prvne ta povolani, ktera jsou ve sve hre "plocha" a nezajimava tak jak pisu v prioritach vyse.
Jenom nastinim, jakym smerem bych se rad s necrem ubiral:
* revitalizace poisonu -> podivat se na kouzlo poison a zjistit, jak by se dalo lepe vyuzivat
* revize CURSE -> zjistit, jak lepe nastavit curse, aby jeho casteni melo vliv na skupinovy damage -> podobne jako maguv silence shazuje stit monster, CURSE by mohlo obecne oslabovat NPC tak, ze cela skupina bude davat vyssi damage (takze sice necro jako takovy nebude mit o moc silnejsi utok, v cele skupine bude diky curse potvora padat rychleji).
* revize ANIMATE -> jak jste psali, naprosta kravina za miliardu bodu v abilitach, napaditost v tomhle smeru zcela selhala a nechapu, jak neco takovyho na Morii proslo. Problem je bohuzel cela ta abilita, protoze je bud prilis slaba (NPC neudrzis), nebo naopak prilis silna (NPC udrzis, ale NPC je tak silne, ze kosi vsechno na jednu ranu). Problem je, ze monstra obecne nejsou nastavena, aby byla vybalancovana v utoku mezi sebou, predevsim ta silnejsi monstra. Nastavit VSECHNA npc kvuli jedne abilite jednoho povolani tak, aby jejich vzajemny utok odpovidal je nepredstavitelne mnozstvi prace a testovani, navic by se nejspis i musel nejak ohnout combat system a celkove je to temer nedosazitelny. Jde o nestastny koncept bohuzel...
Chapu, ze videt SVUJ damage rust je prijemne, ale nemuzeme vsechny postavy balancovat jenom tim zpusobem, ze budou vsechny davat damage. Necromancer by mel mit svuj charakter a zatimco Maga vidim jako PRIMEHO damage dealera, necromancer by mel byt NEPRIMYM utocnikem, takze jeho zakladni DMG prozatim posilovat nechci.