Autor Téma: Válečník  (Přečteno 5832 krát)

Total

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 25
  • Karma: +1/-1
    • Zobrazit profil
Válečník
« kdy: Duben 12, 2016, 06:13:11 odpoledne »
Diskuze o povolání válečník.

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Válečník
« Odpověď #1 kdy: Březen 25, 2017, 11:42:15 dopoledne »
Myslím si, že by to chtělo trochu zatraktivnit abilitu omračující úder, jelikož ji momentálně skoro nikdo nepoužívá, protože se to nevyplatí. Další věc je, že tuto abilitu mají (pokud se nepletu) 3 povolání - Craft, Warrior a Priest, takže bych je i trochu rozlišil.

1. Warrior - tady by úplně stačilo vrátit abilitu do dřívějšího stavu, tedy pasivní abilita. S tím, že u toho býval problém se změnou targetu NPC při omráčení, takže by bylo ideálni udělat omračování vypínací/zapínací příkazem.

2. Priest - obvykle se k mlácení stejně nedostane, ale když už, tak třeba při expení. Proto bych tuto abilitu také udělal pasivní s tím, že Priest obvykle příšeru stejně uspává a proto není tolik zvýhodněn omračováním, jako warrior. Proto bych mu přidal bonus dmg (bash dmg) do uspaného cíle.

3. Craft - nebojové povolání, které nejvíce času tráví v lese nebo dole. Proto bych mu nechal, jako jedinému, aktivitu aktivní, ovšem s tím, že u toho udělí bonus dmg.
« Poslední změna: Březen 25, 2017, 11:43:48 dopoledne od F13ND »

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Válečník
« Odpověď #2 kdy: Březen 26, 2017, 03:53:45 dopoledne »
Tak s tím nesouhlasím.
1) war jak ty říkáš ze starým omračákem by měl pomalu neomezené možnosti, popřípadě k tomu para zbraně a muže tankovat evila.
2) s klerikem moc pravdu nemáš, soběstačné bojové povolaní to rozhodně je a jeho omračák je jak často tak i na dlouhou dobu aby dokazal zrušit aggro, nebo zastavit oko.Stačí mít dost ability pointů.
3) kraft pokud se nepletu tak má nejaké bonusy do dmg se svýma 20kovýma zbraněma.



F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Válečník
« Odpověď #3 kdy: Březen 26, 2017, 07:21:54 dopoledne »
podle tebe jsou teda ty ability ok a fungujou dobre? protoze ja neznam nikoho, kdo by si je daval, natoz je doporucoval ostatnim hracum. coz me teda dobre neprijde jako dobry stav.
a ze by z tech abilit mely dane povolani nejaky prospech? :)) no k tomu by ability asi mely byt, ne?

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Válečník
« Odpověď #4 kdy: Březen 27, 2017, 04:55:12 dopoledne »
třeba ef za klerika s tím čistí guardy, nebo chrání mágy od našlápnutých oči. 100% šance další rany na 1sec+ stunu do výše až 800expu myslím. Plus když to vy klikáš na prodlevu tak je kouzelná.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Válečník
« Odpověď #5 kdy: Březen 27, 2017, 12:46:30 odpoledne »
Omracovani mame na listu TODO veci pro nejblizsi sadu uprav. Zmena povede k tomu, ze NPC nebude brat target, takze tim padem se nebudou utrhavat a zaroven to omracovani nebude potlacovat udeleny XP. To by melo samo o sobe byt dostatecnym fixem te ability, protoze samotny fakt, ze NPC se po kazde rane chvili nehybe je uzasny, mimochodem tim spise pro crafta, ktery v pripade vcasny reakce muze zabranit tomu, aby se k nemu NPC vubec dostalo. A dalsi vec je, ze crafta nikdy nechceme boostovat v DMG a jeho "obrane". Craft MA byt nachylny a to na vsechno, chce-li se branit cemukoliv, co neni zakladni monstrum, tak si musi nechat pomoct od jinych profesi - by design.