Autor Téma: Nekromant  (Přečteno 34552 krát)

Total

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 25
  • Karma: +1/-1
    • Zobrazit profil
Nekromant
« kdy: Duben 12, 2016, 06:14:23 odpoledne »
Diskuze o povolání nekromant.

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #1 kdy: Květen 25, 2017, 03:32:18 odpoledne »
co dat nekromancerovi a jeho satanum klidně až velmistrovskym neutrální karmu přece jen je to summoner  a většinu dmg těží z nich. Takhle by v dungeonu aspoň nemusel naklikavat neustále friendy  A hlídat jestli někoho nejedou.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #2 kdy: Květen 25, 2017, 04:45:43 odpoledne »
premyslim, co tam bylo, ze ji nemeli celou dobu :D Tam v tom byl nejaky hacek, jinak by se tomu nejspis vsemu dala sediva uz davno. Mozna tam byl nejaky bordel s utocenim hracu, ze pak byli criminalove, kdyz zabijeli summony cizich hracu nebo tak neco. V kazdym pripade necra jsem hral aktivne a nikdy jsem s tim problem nemel a friendi nebyly vubec potreba co si pamatuju, stacilo ty summony hazet dobre a spravne je vodit.

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #3 kdy: Květen 30, 2017, 02:08:45 dopoledne »
No nevím pokud je po vyvolání hnedka ne stopujes a pak nedáš Frieda všem tak na něj zautoči pokud je hráč blíž jak monstrum. A myslím si že když jeden satan dava třeba tifa na 2 rány a wara na 3 tak by to mohl být problém jak říkám je to mnohem víc zbytečně práce navíc. Když už se na nekra prdi oproti magovi.  😀

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #4 kdy: Květen 30, 2017, 08:35:49 dopoledne »
No nevím pokud je po vyvolání hnedka ne stopujes a pak nedáš Frieda všem tak na něj zautoči pokud je hráč blíž jak monstrum. A myslím si že když jeden satan dava třeba tifa na 2 rány a wara na 3 tak by to mohl být problém jak říkám je to mnohem víc zbytečně práce navíc. Když už se na nekra prdi oproti magovi.  😀

Jak jsem psal, napisu to jinak - nejspis to nelze resit tak trivialne, jako ze jim das jenom sedou karmu. Jinak na necra se "neprdi", ale neda se zkratka resit vsechno najednou. Spousta povolani tady ma svoje nedostatky a nektere problemy maji tim padem mensi prioritu. Pouzivani satanu neni idealni, s tim souhlasim, ale pouzivat se daji, coz je v konecnym dusledku pri rozhodovani "co udelat" mensi zlo, nez povolani kterym neco treba chybi uplne (napriklad Mage nemel smysluplne ability na vyssich levelech).

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #5 kdy: Červen 26, 2017, 04:59:53 dopoledne »
Co takhle dát neco spelu poisn co bude zvyšovat jeho účinnost např skill  poisning a k tomu úroveň magery, ei, SŠ atd. Nebo možná i level  nevím. + co ho odladit na PVP momentálně dá za 1 2 1 % a skončí.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #6 kdy: Listopad 02, 2017, 02:37:59 dopoledne »
a co takhle předělat nekroj ozivovani mrtvol nějakým jiným způsobem, aby šlo využívat? Nikdo to nepoužívá, protože neudrží ani blbou tarantuli :-D myslim, že kdyby se to přenastavilo jinak, třeba by to oživilo povolání :)

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #7 kdy: Listopad 02, 2017, 03:14:57 dopoledne »
No hlavně nekro je úplně k hovnu s prominutím. Ability má snad do 250 levelu a jedna horší/nefunkcni/ne využitelná jak druhá. Nemluvě o tom, ze má nejmenší dmg z hůlek. Než se přidalo magovi chargovani, tak měl aspoň  nejlepší single firem dmg. Tedka je to troska v PVP i pvm.

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #8 kdy: Listopad 02, 2017, 04:40:26 dopoledne »
Podle mě je celkem super, nemá to být vyloženě mág ale vyvolávač/zaklínačem. Ability mi přijdou naopak super
akorát je efektivně využít (s vyšším lvl). Jen by to chtělo nějaký zásadní důvod proč ho a né mága.
třeba nějaký permanentní doprovod. Nebo abillitu do pvm na hromadné vyhození satanů. Přijde mi že na global pvp má dps dmg snad lepší jak mág. A to mě osobně se moc nelíbí. ale spíše nechat vyniknout jeho povolávací magii.

jednoduchý příklad: mág+meteorit nebo nekro co se musí zastavit naházet několik sumonů a pak se slimákama hledat moby a teprv je vybíjet.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #9 kdy: Listopad 02, 2017, 11:21:27 dopoledne »
soucasny priority:
Ranger -> Priest -> Necro

takze na nej myslim, ale vzhledem k variabilite (summoni, kouzla, zdi, curse) je hratelny (nerikam ze idealne nastaveny a dostatecne unikatni, ale hratelny co se tyka zajimavosti/variability hry), takze chceme resit prvne ta povolani, ktera jsou ve sve hre "plocha" a nezajimava tak jak pisu v prioritach vyse.

Jenom nastinim, jakym smerem bych se rad s necrem ubiral:
* revitalizace poisonu -> podivat se na kouzlo poison a zjistit, jak by se dalo lepe vyuzivat
* revize CURSE -> zjistit, jak lepe nastavit curse, aby jeho casteni melo vliv na skupinovy damage -> podobne jako maguv silence shazuje stit monster, CURSE by mohlo obecne oslabovat NPC tak, ze cela skupina bude davat vyssi damage (takze sice necro jako takovy nebude mit o moc silnejsi utok, v cele skupine bude diky curse potvora padat rychleji).
* revize ANIMATE -> jak jste psali, naprosta kravina za miliardu bodu v abilitach, napaditost v tomhle smeru zcela selhala a nechapu, jak neco takovyho na Morii proslo. Problem je bohuzel cela ta abilita, protoze je bud prilis slaba (NPC neudrzis), nebo naopak prilis silna (NPC udrzis, ale NPC je tak silne, ze kosi vsechno na jednu ranu). Problem je, ze monstra obecne nejsou nastavena, aby byla vybalancovana v utoku mezi sebou, predevsim ta silnejsi monstra. Nastavit VSECHNA npc kvuli jedne abilite jednoho povolani tak, aby jejich vzajemny utok odpovidal je nepredstavitelne mnozstvi prace a testovani, navic by se nejspis i musel nejak ohnout combat system a celkove je to temer nedosazitelny. Jde o nestastny koncept bohuzel...

Chapu, ze videt SVUJ damage rust je prijemne, ale nemuzeme vsechny postavy balancovat jenom tim zpusobem, ze budou vsechny davat damage. Necromancer by mel mit svuj charakter a zatimco Maga vidim jako PRIMEHO damage dealera, necromancer by mel byt NEPRIMYM utocnikem, takze jeho zakladni DMG prozatim posilovat nechci.

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #10 kdy: Listopad 02, 2017, 05:02:14 odpoledne »
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd

Rav

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 20
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #11 kdy: Listopad 03, 2017, 07:22:46 dopoledne »
mozna by se animatem mohla vyvolavat jen jedna konkretni prisera, takze neco jako summon, ke kteremu ale hrac potrebuje misto regu mrtvolu a body, tim padem by se nemuselo resit x vztahu mezi zvedlymi monstry, jen silu te jedne konkretni

Oti

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 10
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #12 kdy: Listopad 03, 2017, 09:53:03 dopoledne »
Já jsem od nekromancera čekal,  že protivníky bude proklinat a jim vyvolané potvůrky posilovat.

Jo, a které je to NPC,  jež po vyvolání zabíjí vše na ránu?  To bych si moc přál.  😉

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #13 kdy: Listopad 03, 2017, 01:48:56 odpoledne »
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd
Jako priznam se, ze necromancera jsem hral docela dost uz na Morce a nikdy jsem nemel problem s jeho zdma (a to dokonce ani v dobe, kdy se kazdy novy zacasteni posunulo o 1 nahoru a zdi rostly do vzduchu - to se dalo podchytit). V principu delsi zdi mit muze, ale nemyslim si, ze by slo o rozhodujici faktor. Ty zdi jsou stejne dlouhy a brani NPC v pruchodu stejne, jako magovy, coz je ve vysledku rozhodujici faktor.

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #14 kdy: Listopad 03, 2017, 06:58:57 odpoledne »
myslim, ze spis jde o to ze nekr ma jen kamenne zdi, ktere drzi nejakych 140 sec, kdezto mag ma i energy, ktere drzi nejakych 290 sec. Ono zdit za nekra cast dungu, kde jsou ty zdi treba drzet je pak otrava co chvili litat  a prezdit to. Kazdopadne nic co by neslo pohlidat