Autor Téma: Nekromant  (Přečteno 8798 krát)

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #15 kdy: Listopad 03, 2017, 11:49:52 odpoledne »
Přesně tak, není to problém jen je to otravný a není žádný důvod aby měl někro nejkratší zdi. Navíc když se hodí na monstrum, tak se tam udělá díra, což u energie není.

Oti

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 10
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #16 kdy: Listopad 11, 2017, 01:36:04 odpoledne »
Dnes se mi stala podivná věc, při expení jsem vyvolal temného vampíra a on se na mne okamžítě vrhl a zabil mne. Asi po hodině se mi to samé stalo znovu, tentokrát v druhém partě dungeonu, takže si dovedete představit, jaké to mělo následky. Jsem si jistý, že jsem je na sebe neposlal a nevím, čím je to způsobeno. Prosím o prošetření, popřípadě pokud někdo víte, čím to mohlo být z mé strany způsobeno, tak o informaci.
Jestli tohle občas summoni udělají, tak nazdar nekromancere.
Doposud jsem neměl se summony tenhle problém ani jednou, jsem lvl 23.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #17 kdy: Listopad 12, 2017, 08:49:01 odpoledne »
"all stop" prikaz nepomaha? Nedal jsi nejakym nedopatrenim damage vlastnim summonum?

Nero

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 3
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 01, 2017, 02:15:13 dopoledne »
Zdravím,

Chtěl bych se zeptat, zda je dobře nastavený cursed? Mám v abilitě 10 bodů a nepozoruji skoro žádný rozdíl. Navíc má kouzlo poměrně dlouhý cast time.

A ještě zamyšlení ke cursedu, co udělat, aby cursed monstru bralo i armor? Rázem by byl negr v dungu zase o něco víc vidět.
There is no king for the throne I seat !

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 01, 2017, 03:13:25 dopoledne »
Ne curse nefunguje stejně tak animate atd atd nekro má asi 200 abilit co nejedou nebo se nějak nedají  využít

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 04, 2017, 12:41:56 odpoledne »
curse mam v buglistu na revizi, ted mam tuseni ze prosel lehkou "tajnou" revizi, kdyz sem si pripravoval podklady pro abilitu jineho povolani, ale jeste jsem neresil konkretni aplikaci toho curse (konkretni vliv a doba vlivu).

Jinak curse principielne, tak jak se ja domnivam ze by mel fungovat, bude de-buffovat cil a snizi mu resisty, takze dany NPC bude nachylnejsi na zasah. Ale ucinek toho prokleti nechci mit dlouhodoby, necro by se se dle meho mel rozhodovat, zda bude davat v cyklu maximalni DMG (porad tocit utocne kouzlo) nebo jestli bude cil proklinat a tim snizovat jeho resisty k tomu, aby ostatni clenove skupiny byli schopni davat vyssi dmg (coz v souctu muze prekonat dmg, ktery by dal necromant sam a to je prave cilem).

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 04, 2017, 01:03:34 odpoledne »
No nechám se překvapit co vymyslíte, ale myslím si, že můj názor kdybych na začátku rozjel mága místo nekra, tak bych tedka  byl na 200 vysmatej asi nezmenim:)

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 04, 2017, 01:08:42 odpoledne »
jasne, budu se na tomhle miste opakovat, ale scripteru mame malo, ja si na to neudelam tolik casu jako kdysi na vejsce a i relativne mala zmena casto zabere nekolik hodin prace. Veci jako nove ability a podobne jsou investici nekolika dni a to clovek casto nedokaze delat po vecerech po praci, je to mentalne narocna cinnost, takze ty funkce nepribyvaji rychle a tech zmen a nedostatku mame sesbiranych obrovske mnozstvi, takze se ke vsemu snazime pristupovat prioritne. Opravu curse tim padem nedokazu slibit v konkretnim terminu. Postoj k cele veci ale stoji tak, jak tu popisuju vys, nerad bych ale, aby to kdokoliv zaroven vnimal jako prislip toho, ze ke zmene dojde v nejake dohledne dobe - tohle plati pro jakekoliv jine tema. Snazime se na to myslet, ale nejde delat vse.

Nevrath

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 7
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #23 kdy: Duben 14, 2018, 03:26:54 odpoledne »
Mám problém so summonami. Mám pocit, že akonáhle s nimi vojdem do nejakej "obývanej" oblasti (teraz napríklad Severní čtvrtka nad Hobitínem), tak summoni zdechaj a hra mi crashne. Hneď vedľa je jaskyn na Murdocov chain quest a ja si nemožem vyvolať sumona. Keď ich vyvolám v blízkosti jaskyne, okamžite umierajú.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #24 kdy: Duben 17, 2018, 12:33:48 odpoledne »
V mestske zone nelze mit summony. Crash hry je zvlastni pruvodni prvek, dispell summonu je ale zamysleny.

Nuchta

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 2
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #25 kdy: Duben 20, 2020, 01:35:48 odpoledne »
Cau, chtel bych nadhodit otazku 60 STR u necra.  :o

V porovnani necro vs mag je necro uplne nekde pozadu, rekl bych tak daleko, ze to nejde ani videt. Kdybych mel vypsat nejake vyhody maga oproti necrovi, tak to urcite bude cela rada vyuzitelnych utocnych kouzel (vs necro jedno max dve), nekolik vyuzitelnych summonu (vs necro jeden), moznost nosit gorget, funkcni ability a jiste mnoho dalsiho.

Ale ted to hlavni mag si muze dat jen 50 STR oproti necrovi co muze minimalne 60 STR. Nemelo by to byt spis naopak, kdyz mag musi tahat i gorget?

Proto bych chtel poprosit o zvazeni moznosti, ze by necro dostal stejnou moznost jako mag a mohl mit jen 50 STR. Nezadam ani tak navyseni u maga na 60, protoze je mi jasne, ze by to tu asi pak vyhorelo. Spis to pouze umoznit necrovi taky.
Touto jednoduchou zmenou by jsme mohli docilit toho, ze by se necro aspon vzdalene priblizil magovi a prispelo by to k rovnovaze povolani i kdyz misky vah by byly nakloneny stale na jednu stranu.  :'(

Nuchta

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 2
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Nekromant
« Odpověď #26 kdy: Duben 23, 2020, 12:28:43 odpoledne »
Po diskuzi s par necrama bych chtel jeste dodat, ze by se jednalo pouze o zmenu minima STR pri zakladnim rozdeleni statu. Zmena by to nebyla nijak zasadni...
Takze kdo by to chtel hrat jak doted, by si porad mohl nastavit STR 60. Kdo by chtel jeste vic, muze taky. Kdo by to chtel hrat s 50 STR, by nove mohl taky.