VELMI pekne zpracovany post, radost videt praci, kterou jsi si s tim dal a kvalitu reportu.
Long-range - argument zni logicky, a v principu souhlasim, osobne mi prijde zajimavejsi dat vyssi cenu staminy za pouziti, mit to pouziti klidne jednorazovy a stahnout prodlevu v radech vterin (desitek vterin) spis nez minut. poslal jsem na tenhle topic naseho PVPera, at to projde a da feedback.
Dalsi ability - multi-shot zni pekne, samotnyho mne to napadlo, ale je tu omezeni ze strany sphere. Cokoliv je casteny na hromadny ma problemy pri prechodech z tzv. sektoru. Cela mapa je rozdelena na nevititelne ctverce konstantnich velikosti, a veskere funkce, ktere vyhledavaji predmety v okoli se ve sphere volaji prave nad temito sektory(ctverci). Takze pokud by cil tveho utoku byl na hranici sektoru a tys vystrelil, mohlo by se stat, ze jiny hrac, ktery stoji pouze jedno pole od nej, ale je v jinem sektoru, nebude zasazen. To je duvod, proc ma tak malo povolani ability, ktere maji AOE (area of effect). Vetsina stezejnich utoku a vlastnosti povolani je tlacena na single-target. Prohledavani tech sektoru je navic drahe (zatezuje to vypocet). Ale jinak v podstate ano, pokud bychom se smirili s tim, ze to nebude 100% ucinne v meznich pripadech, pak jsem uvazoval, ze by se udelal trade-off toho, ze da ranger o 1/3 mensi DMG, ale muze zasahnout az 3 cile v nejakem okoli primarniho targetu. Tohle je ale prozatim silne pracovni verze bez nejake vyssi priority. V tuhle chvili mame naplanovane nejake upravy priesta, ranger muze nasledovat potom.
Material sipek - mel jsem za to, ze jsem se k tomu uz ted nekde vyjadroval, ale tak v kratkosti -> jo, je to drahy a dost mozna by ty maha a vyssi sipky nemely byt ani ve vyrobe. Jsou tu mozna spis jako dodatecny material pro crafteni nez jako neco, co by se skutecne vyplatilo delat. Vyvazit pouzitelnost takhle drahyho materialu je tezky a problem u ruznych typu munice je v tom, ze pokud by vyssi material mel natolik zajimavy vyznam v dmg, aby se to vyplatilo brat, tak by se z toho stalo "must-have" a penalizovalo by to jednak hrace, kteri nemaji tolik zdroju (hrajou mene, maji mensi level, nechodi tolik dungeony atp), a jedna rangery obecne, protoze jejich naklady na kompetitivni hru by byly obrovsky oproti jinym, kterym staci par band a GH. Takze vzhledem k modelu hry se domnivam, ze co do sipek a jejich vlivu, tak neni (alespon v PvP) zadouci, aby mel material nejaky zasadni vliv. Nerikam, ze jde o idealni reseni, ale nejake lepsi by bylo pravdepodobne natolik komplexni a vyzadovalo tolik usili (jak pri vymysleni, tak implementaci a testovani), ze se domnivam, ze stejna energie vlozena jinam prinese vice uzitku, nez se vrtat v tomhle. Ale za poznamku dekuju a souhlasim s kontroverzi.