Diskuse s GMs > Povolání

Hraničář

(1/18) > >>

Total:
Diskuze o povolání hraničář.

Gal:
Dobrý den hraju rangera už nějákou dobu a hrával jsem ho dřív jak na morii tak i na jiných serverech. Líbí se mi jak tu máte vyřešený PVM a podle mě je to docela dost vyvážený že každá class má zastoupení v dungu. Tím chci říct že jsou postavy co berou více Golemům a jiné treba pavoukům,humáčům atd.
Můj hlavní problém začíná jakmile se přesunu na PVP.

Abilitky:
(1)Ranger má abilitku longrange, neboli delší dostřel. Je pravda,že aktivovat longrange není problém při prvním aktivování vše proběhne v pořádku,ale nefunguje jako Knockback který jde zapínat častěji a omezuje vás jen pár sekund,nebo stamina při využívání tehle abilitky. Longrange se vám aktivuje a pak to trvá 5/10 min než se dá použít znova. Navíc vystřelíte max 3 šípy a i přesto máte menší range než nekroman nebo mág,ale v pořádku spíš jde o to že by ta abilitka měla rušit kouzlení,stejně jako knockback. Měla by jít zapínat častěji.

(2) Nebylo by špatný přemýšlet i o něčem jiným i když by mi bohatě stačilo kdyby ten long fungoval jak má.
Např schazování s koníka,nebo rozdvojená střelba.

Utočné číslo v PVP:
Pár příkladu Ranger Maha luk,teak šípy
Warrior obsid bez štítu     15hp
Warrior obsid se štítem     8hp
Nekro obsid                      24hp
Mág    obsid                     24hp
Thief verite                       28hp

Utočné číslo mága do Obsid rangera:
35
Utočné číslo nekromancera do Obsid rangera:
34 cca
Utočné číslo wara do obs rangera:
Není třeba psát na dvě rány,ale tam to chápu.

Druhy šipek do Obs maga.

Chest        šipky 19 hp
Oak              šipky 25hp
Teak             šipky 25hp
Maha            šipky 24/25hp

Druhy šipek do obs wara+štít.
Chest  7hp
Teak    8hp
Maha  12hp

( DMG tu je brán critem)

Tady správně funguje průraznost šipek i když opět směšně málo. Zjistil jsem že maha šipky se vyplatí jen do Plate a i když ten dmg to zlepší stejně plýtvat tak drahou munici kvůli průměrném zlepšení 5 dmg do wara je opravdu zbytečný.

Musím zdůrazit že chápu jak je težký vyvážit všechny postavy,ale na konci morie se ranger snižoval a bohužel ta konečná fáze podle mě i nevyzkoušená je projevila tady.
Vážím si vás za to co děláte a doufám že když už nic jinýho, je tu věc o který se může dál debatovat.

SirGlorg:
VELMI pekne zpracovany post, radost videt praci, kterou jsi si s tim dal a kvalitu reportu.

Long-range - argument zni logicky, a v principu souhlasim, osobne mi prijde zajimavejsi dat vyssi cenu staminy za pouziti, mit to pouziti klidne jednorazovy a stahnout prodlevu v radech vterin (desitek vterin) spis nez minut. poslal jsem na tenhle topic naseho PVPera, at to projde a da feedback.

Dalsi ability - multi-shot zni pekne, samotnyho mne to napadlo, ale je tu omezeni ze strany sphere. Cokoliv je casteny na hromadny ma problemy pri prechodech z tzv. sektoru. Cela mapa je rozdelena na nevititelne ctverce konstantnich velikosti, a veskere funkce, ktere vyhledavaji predmety v okoli se ve sphere volaji prave nad temito sektory(ctverci). Takze pokud by cil tveho utoku byl na hranici sektoru a tys vystrelil, mohlo by se stat, ze jiny hrac, ktery stoji pouze jedno pole od nej, ale je v jinem sektoru, nebude zasazen. To je duvod, proc ma tak malo povolani ability, ktere maji AOE (area of effect). Vetsina stezejnich utoku a vlastnosti povolani je tlacena na single-target. Prohledavani tech sektoru je navic drahe (zatezuje to vypocet). Ale jinak v podstate ano, pokud bychom se smirili s tim, ze to nebude 100% ucinne v meznich pripadech, pak jsem uvazoval, ze by se udelal trade-off toho, ze da ranger o 1/3 mensi DMG, ale muze zasahnout az 3 cile v nejakem okoli primarniho targetu. Tohle je ale prozatim silne pracovni verze bez nejake vyssi priority. V tuhle chvili mame naplanovane nejake upravy priesta, ranger muze nasledovat potom.

Material sipek - mel jsem za to, ze jsem se k tomu uz ted nekde vyjadroval, ale tak v kratkosti -> jo, je to drahy a dost mozna by ty maha a vyssi sipky nemely byt ani ve vyrobe. Jsou tu mozna spis jako dodatecny material pro crafteni nez jako neco, co by se skutecne vyplatilo delat. Vyvazit pouzitelnost takhle drahyho materialu je tezky a problem u ruznych typu munice je v tom, ze pokud by vyssi material mel natolik zajimavy vyznam v dmg, aby se to vyplatilo brat, tak by se z toho stalo "must-have" a penalizovalo by to jednak hrace, kteri nemaji tolik zdroju (hrajou mene, maji mensi level, nechodi tolik dungeony atp), a jedna rangery obecne, protoze jejich naklady na kompetitivni hru by byly obrovsky oproti jinym, kterym staci par band a GH. Takze vzhledem k modelu hry se domnivam, ze co do sipek a jejich vlivu, tak neni (alespon v PvP) zadouci, aby mel material nejaky zasadni vliv. Nerikam, ze jde o idealni reseni, ale nejake lepsi by bylo pravdepodobne natolik komplexni a vyzadovalo tolik usili (jak pri vymysleni, tak implementaci a testovani), ze se domnivam, ze stejna energie vlozena jinam prinese vice uzitku, nez se vrtat v tomhle. Ale za poznamku dekuju a souhlasim s kontroverzi.

Gal:
Děkuji za odpověd,potěšilo mě že se nad pár věcma už dávno uvažuje a vlastně jste trošku předemnou.

Ohledne Multi-shotu chápu že to není jen tak,ale určitě bych měl několik variant a nápadu jak by ta abilitka mohla fungovat,ale nápad samotný a jeho realizace jsou dvě odlišný věci. Nerad bych vám přidělával práci,jen proto protože si jeden hráč vymyslel tak-zvaný bonus pro postavu co hraje.

Ohledně tvé reakce na šipky,jsi mě velice potěšil protože mi to příjde jak kdyby si toho rangera hrál. Je to cenově náročná postava hlavně pro lidi co nemají script na zběr šipek. Já osobně už mám pár levlů a majetek na to že bych si pár těch Mahagon šipek klidně udělal a obětoval do PVP,ale jak si zmínil ne každý má k tomu dispozice,navíc to je zatím bez učinku.

Podle mě jsou dvě varianty,může se zvyšit dmg u různých druhů šipek.
(Típadem to bude majetkově hodně nákladný,ale pvp není pro každýho a ten kdo už bude chtít něco získat musí i něco obětovat)
Nebo se zvíší DMG rangera v pvp,protože mi tu příjde opravdu slabý,nechci aby to vyznělo tak že hraju rangera a chci aby to byla nejvíc OP postava.
Opravdu se snažím být objektivní,protože přebustěný postavy tu podle mě jsou a ranger to není a ani nechci aby byl,jen bych rád zase šel do pvp s tím pocitem že ta postava i něco dělá krom,odhazování warů od mágu :D

S pozdravem Galveri.

Theo:
Ability se u ragnera na vývěsce řešili už před dlouhou dobou. Bohužel jsou stále prioritnější věci. Naposledy bylo řečeno, že je něco rozpracované, ale přednost má mage a pak bude následovat ranger. Zavedl se tedy magický náboj a silence. Následně se zavedl taunt u wara, teď dostal prioritu priest a uvidíme co rangera zase odsune na další kolej až se dodělá priest. Bohužel už nevěřím, že se toho někdy dočkám.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi