Tak jsem logla vyzkouset novou abilitu.
Testoval už to někdo úspěšně v běžném provozu?
To video je sice moc pěkné, ale je to jako teoretická fyzika, ve vakuu a pomineme pár zbytečných detailů ;-)
- oceňuji ikonku v horním rohu, aspoň vim, ze abilita je aktivni. velmi rada bych ji mela i u ostatnich (hlavne long se spatne hlida)
- v novinkách nikde nevidím zmínku o cooldownu
- lekla jsem se, když se abilita povedla, zrovna do mě něco kousalo a tuhle grafiku maji ability celkem nepříjemných potvor
zatím vykoušeno na gargoylách, harpyích a broucích, páč jsou pomalí a na 1-2 rány. S kuší.
První zklamání přišlo, když se nepovedla specka a na druhý výstřel už byli harpye moc blízko. Druhé zklamání přišlo, když jsem poprvé zasáhla 3 harpye - hlavní cíl padl instantně, dalším dvěma to pochuchalo peří. Než jsem vystřelila na jednu z přeživších, abilita skončila. No a třetí zklamání přišlo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že musím čekat na další možné použití a každým předčasným pokusem jsem si zase vynulovala timer. Ani jednou se mi nepovedly 2 rozdělené střely za sebou.
Bylo by možné změnit cooldown na čas přibližně jako knokback? Ono to tedy bere výrazně více staminy, takže to nelze používat tak často, ale když se abilita nepovede (cil je blizko, nevyjde specka / nektery z cilu je za prekazkou / miss), bylo by prima mit možnost to zkusit znovu ještě na tom samém cíli.
Bylo by možné prodloužit účinek tak, aby ranger stihl vystřelit aspoň 2 rány?
Doufala jsem, že mi to nějak usnadní solování, nebo aspoň harvest peří. Asi budu muset hodně trénovat a vymýšlet, jak na to.
Protože trollové běžně nestojí v chumlu a nečekají, až vykrvácí