Autor Téma: Šípy  (Přečteno 4672 krát)

Vydra

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 7
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Šípy
« kdy: Březen 24, 2017, 09:41:47 odpoledne »
Trošku jsem testoval lepší šípy a nepřijde mi rozdíl mezi teak a mahagon šípy. Do obsid mága se svým boostem a stoneskinem mi ranger s teakama a boostem od šamana a zapitou str bere 33hp. S mahagon mi ve stejných boostech bral taky 33hp. Není to trochu divný? 1 maha šíp vyjde tak na 1k a teak šíp tak na 50gp a má to stejnou dmg.

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Šípy
« Odpověď #1 kdy: Březen 25, 2017, 04:56:37 odpoledne »
neni mezi materialem sipu rozdil jen v pruraznosti? a mag nema skoro zadny armor, takze se to tolik neprojevi? moc do techhle mechanik nevidim, ale napadlo me treba tohle. zkus to do wara treba

Vydra

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 7
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Šípy
« Odpověď #2 kdy: Březen 25, 2017, 11:59:02 odpoledne »
No tak wara a jiné povolání s vyšším ar nemá ani cenu zkoušet. Tedka někdy jsem dal Dyraxovi ránu a vzalo mu to asi 4hp do obsidu se štítem a měl jsem teak šípy. Takže v maha vezmu kolik? 6hp? Ranger ničemu s vyšším ar prostě nebere a je hlavně na hůlky, což si myslím, že i tohle je škoda a docela špatné nastavení. No a teda teak vs maha by mělo být znát i na hůlkách, když už ty šípy jsou Xnásobně dražší.

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Šípy
« Odpověď #3 kdy: Březen 26, 2017, 04:06:14 dopoledne »
vyzkoušej to s kuší a uvidíš...ranger dost sakra dobrý dmg.Nedej bože si vzít itemy boosta a elixír.

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Šípy
« Odpověď #4 kdy: Březen 26, 2017, 07:23:08 dopoledne »
na hulky je fajn, proti warum hruza. a kus je v pvp rekneme hoooodne situacni

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Šípy
« Odpověď #5 kdy: Březen 27, 2017, 12:01:20 odpoledne »
No sipy z vyssich materialu maji pravdepodobne z principu nizsi ucinek, nez by se "sluselo" vzhledem k cene materialu. Kdybychom ale nutne predelali ucinek takovych sipu, aby to odpovidalo jejich cene, pak by byly nejspis prilis ucinne a PvP nevyvazene. Dalo by se premyslet napriklad nad nejakyma hi-tier abilitama, ktere by vyzadovaly sipy vyssich materialu, ale v principu jde o neco, co neni prioritou. Ne vsechno, co lze vyrobit ma vyuziti. Sndad to prozatim jako odpoved staci, citim, ze tu jsou daleko dulezitejsi veci k reseni a tenhle problem nejspis nedostane prioritu. V kazdym pripade dekuju za zminku, problem chapu a uznavam, ze to neni idealni