Lovecká vývěska prošla úpravou a teď po pár týdnech sledování mám pár připomínek:
Jaký je podle vás smysl vývěsky?
Já si to představuju tak, že máme na Ereboru lidi, kteří z nějakého důvodu nechodí dungy - expí tedy na povrchu - no a vývěska by měla být primárně na podporu povrchového expení (protože podporu expení v dungu máme a ne malou). Jednak kvuli pvp na spawnech, jednak jako náplast pro ty, co nemužou do dungu, jednak jako zpestření a malá inspirace jak měnit spawny, aby to nebyla taková rutina.
Teď po úpravě mi připadá, že ne vždy je odměna za monstrum adekvátní (např. za trolla jsme spočítali 7 epxů/kus a za černou vdovu 5 expů/kus).
A co je hlavní a kvuli čemu píšu - že se nám lov z povrchu přesouvá do dungů. Včera se lovili mágové v jednom konkrétním dungu, kam si málokdo pujde solovat, před pár dny to byli lučištníci z Beridoru. Je pěkné, že bonus dostane parta, co si pujde dung, nebo statečný solující, je ale cílem nahnat všechny lovce na jedno misto? Při lovu např. titánů je tolik možností, že se vždy najde spawn, kde nejsou vybití od konkurence, stejně tak je menší šance, že narazíte na nepřátelský realm. Když ale musí jít všichni na jedno místo, ztrácí to podle mě smysl.
Líbí se mi řešení zahrnující v sobě možnost povrchového i dungovního lovu (rozšíření drápačů o hnilobné a skokany), nejde to tak vždy, ale zdá se mi to jako lepší varianta než omezení pouze na dung.
A pro ty, které by zajímalo, co jsem navrhovala ještě před změnou v broukovi - aby se lovecká vývěska po měsíci resetovala, nejlepší lovci byli odměněni (expy navíc/pytík/nějaká drobnost na památku jako róba rare barvy a pod.) a zase se začaly počítat skalpy od nuly. Tím by nebyl na prvním místě stále jeden člověk, byla by větší motivace vývěsku využívat k expení.
Btw, vzpomínáte, jak někdy loni na jaře první 3 nejlepší lovci dostali odměnu a psalo se, že se to bude opakovat každé 3 měsíce? Od té doby nic...