Z příspěvků, které tady čtu, si nejsem jistý, zda jste si všimli, že za KAŽDÝ JEDEN quest je odměna. Celková odměna je pak v podstatě bonusem za splnění všech předchozích.
Co se týká re-rollu - prozatím to neplánuju a to z prostýho důvodu - pokud chcete reroll, tak je nejspíš něco špatně s konkrétním questem - buďto je jeden vybraný quest příliš těžký, nebo je naopak v rotaci nějaký quest, který je považován za nepoměrně lehký a tak se budou hráči snažit některou z těch variant rollnout. Já bych byl radši, kdyby se odladil každý quest zvlášť tak, aby byl každý jeden quest udělatelný a s odpovídající odměnou, která by zásadně nerozbíjela dynamiku progressu na serveru (příliš rychlé levelování) a income, ale zároveň byla dostatečně zajímavá na to, aby o to hráči usilovali.
Takže prosím, pokud je podle vás něco špatně, myslím si, že bude lepší věnovat se nejdříve konkrétním případům. Hlaste každý konkrétní quest, který vám příjde nepoměrně obtížný a proč. Zároveň bych rád, aby váš report odrážel skutečnou zkušenost s plněním questu, ne vaši (i třeba kvalifikovanou) úvahu nad tím, jak obtížné to bude, až to zkusíte.
Co se množství itemků týká - vypočítává se dynamicky z obtížnosti konkrétně vylosovaných questů. Je možné, že je tato hodnota v tuto chvíli podhodnocená, ale raději jsme začli níž a uvidíme, zda budou mít questy nějaký význam a pokud se ukáže, že konkrétní úkoly za tu práci hráčům nestojí, pak budem v daných místech zvažovat nárůst odměny.