Autor Téma: Týdenní questy  (Přečteno 73789 krát)

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #75 kdy: Duben 15, 2017, 02:37:37 odpoledne »
s klerikem to pujdu zkusit znovu, to neni problem, klidne mu tam i zatancuju
ale s rangou, Glorg psal, ze osloveni bylo v poradku

Llamer

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 8
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #76 kdy: Duben 15, 2017, 06:25:37 odpoledne »
Nová meta po dosažení určitého levelu se přičte až po resetu weekly? Teď sem tento týden dodělal lvl 100 a quest se neotevřel takže to tak asi je co?

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #77 kdy: Duben 15, 2017, 07:48:09 odpoledne »
minuly tyden jsem to tak taky mel, takze asi jo

Iustus

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 14
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #78 kdy: Duben 15, 2017, 09:33:30 odpoledne »
Generace questů se provádí jen jednou a to při jejich zadání.
Takže pokud dosáhneš další mety, budeš mít další questy až při příštím rollu. Stejně tak je to s obtížností questů, které vycházejí z levelu hráče.

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #79 kdy: Duben 15, 2017, 09:38:56 odpoledne »
ja si rikal, ze by to treba delalo bordel s tim celkovym :p

Aik

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 4
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #80 kdy: Duben 16, 2017, 09:35:04 odpoledne »
Ja bych mel k tem Q navrh.

1. Vypit nejake mnozstvi potek je dobra cesta, ale spis bych to udelal globalne na lesser, normal a great potky. Behem tydne vypije clovek mraky potek a jednou to dosahne stavu, kdy se Q splni. To potesi a ne stat v baraku a lemtat lesset potky jen kvuli splneni. Takze bych byl pro zahrnout jeden druh potionu na vsechny sily (lesser, normal, great)

2. Snist tolik stejneho jidla povazuju za naprosty ulet. Snist jidlo, ktere se toci v Q je dobry napad, ozivi to hru, ale stejne jako potky bych navrhnul snist jakekoliv jidlo napr. 70 kousku ovoce, zeleniny, masa, peciva.

3. Loceni drahokamu a regu mi prijde v poradku. Prakticky je to stejne jako muj navrh na potky a jidlo, je to taky globalne a ne jen lotni 50 ks safiru. Je to jedno jake. V poradku.

4. Dokoncit nejaky dung. Taky dobry, motivace chodit. Blby je, kdyz se tam objevi CD. Tady bych to zkusil udelat taky nejak trosku rozsirene. Dokonci jeden z dungu.... OK, ale vyber treba ze dvou, tří variant podle levelu.

5. Dostat neprimou dmg, krvaceni atd. Tady bych se opet primluvil na sjednoceni dmg. Trapeni se s tim, abych dostal xxx zraneni bleedem mi to hru otravi. Pokud ale bude dmg pocitane globalne a je jedno z ceho, tak budu jednou prekvapeny a poteseny, ze jsem splnil Q a mam z toho radost.

6. Zabit hrace opacneho realmu. Tady OK, ale zase... Lovit cilene jedno povolani mi prijde jak achiv na WoWku. Proc to neudelat jen na pocet nepratel? Opet to pri PVP potesi, kdyz se to proste jednou povede.

Takhle to prakticky zustane, ale sjednoti se pozadavky na splneni.

Pokud to ma udelat radost hracum, tak ja osobne jsem rad, kdyz behem normalniho hrani dostanu mini odmenu za neco co je ve weekly Q. Budu se i snazit, abych to udelal, pokud uvidim, ze mi chybi neceho jen kousek.

Bezi to chvili a kazda vec se musi chvili testovat, pripominkovat :)

Jako napad ale super.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #81 kdy: Duben 17, 2017, 07:13:20 odpoledne »
Citace
1. Vypit nejake mnozstvi potek je dobra cesta, ale spis bych to udelal globalne na lesser, normal a great potky. Behem tydne vypije clovek mraky potek a jednou to dosahne stavu, kdy se Q splni. To potesi a ne stat v baraku a lemtat lesset potky jen kvuli splneni. Takze bych byl pro zahrnout jeden druh potionu na vsechny sily (lesser, normal, great)
Vedlejsim produktem tohodle questu je zvyseni zajmu o lesser a normal potiony a jejich odbyt, aby hraci co trenuji alchemy meli neco malo uz z nizsich urovni skillu. Pokud odstranime rozdil mezi less-greater potionama, pak o ten odbyt prijdeme. Ale pripomince rozumim a sam jsem nad tim vahal. Prozatim to nechame byt a pokud se to ukaze byt vetsi problem, tak to jeste upravime.
Citace
2. Snist tolik stejneho jidla povazuju za naprosty ulet. Snist jidlo, ktere se toci v Q je dobry napad, ozivi to hru, ale stejne jako potky bych navrhnul snist jakekoliv jidlo napr. 70 kousku ovoce, zeleniny, masa, peciva.
pracuje se na jiste uprave dostupnosti jednotlivych jidel a vareni. Neznam detaily konceptu, ale cilem by melo byt to, ze by nemel byt takovy problem konkretni typy jidel ziskat, abys quest mohl splnit. Pro mne osobne je konkretni podoba toho konceptu prozatim taky ne zcela znama, takze si pockam na to, co z kluku vypadne a pripadne to pak dodatecne jeste upravime. Opet ale souhlasim s pripominkou a uvedomuju si, jake komplikace s sebou v tuhle chvili ten quest nese. Diky
Citace
4. Dokoncit nejaky dung. Taky dobry, motivace chodit. Blby je, kdyz se tam objevi CD. Tady bych to zkusil udelat taky nejak trosku rozsirene. Dokonci jeden z dungu.... OK, ale vyber treba ze dvou, tří variant podle levelu.
eeem, ne no. Pracujeme na uprave, ktera by mela zprijemnit chozeni delsich dungeonu, ale cilem je stimulovat konkretni levely k jim odpovidajicim "vyzvam" a pro 100+ level nebude vyzvou etherie. Navic je logicke, ze vetsina hracu si vybere lehci z dungeonu, aby questy splnila a quest na CD by potom trochu ztratil svou hodnotu. Takze tady jsem presvedceny, ze je nastaveni v poradku. Posledni 2 questy v seznamu jsou razeny jako "tezke" a jsou losovany ze zvlastniho seznamu opravdu obtiznych ukolu, coz je zamer.
Citace
5. Dostat neprimou dmg, krvaceni atd. Tady bych se opet primluvil na sjednoceni dmg. Trapeni se s tim, abych dostal xxx zraneni bleedem mi to hru otravi. Pokud ale bude dmg pocitane globalne a je jedno z ceho, tak budu jednou prekvapeny a poteseny, ze jsem splnil Q a mam z toho radost.
nevim jestli rozumim. Ve hre jsou oba typy ukolu - primy dmg (jakakoliv rana, tusim ze vyjma poisonu/bleedu atp.) a neprimy dmg (prave ten poison, bleed atd). Druhy typ questu ma jine koeficienty a mel by pozadovat mensi cisla obdrzeneho poskozeni k tomu, aby jsi quest splnil. Jistou miru frustrace chapu, u tohodle questu si nejsem zcela jisty, ze jde o spravne formulovany ukol.
Osobne planuju dat tenhle quest jenom warriorovi a pro ostatni povolani vytvorit alternativiy, protoze mi prijde nesmyslne davat hracum ukol obdrzet poskozeni za postavy, ktere se maji hrat tak, ze poskozeni vubec nedostavaji. Moznost podminit konkretni typ questu konretnimu povolani v tuhle chvili neni technicky mozna (script na to neni pripraveny) a vytvoreni alternativ bude komplikovanejsim ukolem, takze ukol tu po nejakou dobu jeste zustane.
Citace
6. Zabit hrace opacneho realmu. Tady OK, ale zase... Lovit cilene jedno povolani mi prijde jak achiv na WoWku. Proc to neudelat jen na pocet nepratel? Opet to pri PVP potesi, kdyz se to proste jednou povede.
Tady v principu souhlasim. Fixace na konkretni povolani neni uplne idealni vzhledem k jejich nejistymu vyskytu v pvp. Sam jsem byl v tomhle questu skepticky, ale v tomhle konkretnim pripade slo zase o ustupek "variabilite". Chteli jsme, aby se questy neopakovaly a byly obacas tezsi, a obcas treba lehci, v zavislosti na tom, co ti dany tyden zrovna padne. O odebrani tehle variace questu budu uvazovat v pripade, ze vymyslime jine ukoly, ktere budeme moct klasifikovat jako "tezke" (uz jsem psal ->"tezky" ukol je cokoliv, co pada v poslednich dvou kolonkach queestu - tj dva dolni na druhe strance).

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #82 kdy: Duben 17, 2017, 08:24:12 odpoledne »
U nas v guilde, alespon u clenu co tyto Q plni je trosku frustrace z "zabit xx v dungu za yy exp", je to vyzva splnit, kdyz se nesejdem na dung... a tak padl napad zda by se do techto Dung zon nemohly zapocitavat i "vstupy" napr. u Ztraceneho mesta, trosku by to odlehcilo situaci. Kazdopadne jsem tuto myslenku pretlumocil, ale mam pocit ze by to dopadlo spatne a farmilo by se u vstupu a  ne v dungeonu. Osobne bych uvital bud spojeni dung zon s ostrovy, zvysila by se zaroven navstevnost ostrovu, nebo to pridat jako dalsi ukol a "tocit" zonu ostrova a dungeonu. Jinak napad na dalsi ukol: Zabiti Bosse na ostrove(Zlobr Vudce, Titan Overlord ...).

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #83 kdy: Duben 18, 2017, 12:24:39 dopoledne »

jak pise Ceri
Mam 38/47 npc za 200 expu v dungu, a zbytek uz bohuzel nezvladnu.
Tenhle tyden jsem kvuli tomu byla Tuma osto, Beridor, cast Nexu, cast Eterky, cast MD a ztracne mesto, coz je asi tak o 5 dungu vice nez obvykle tydne chodim, vic casu tomu obetovat nemuzu :(

Vim, ze uz jste snizili pocet npc nutnych ke splneni questu a taky je mi jasne, ze to nema byt uplne snadne. Ale zase prece nemuzete cekat, ze budu chodit dungy denne...

Muzu mluvit o stesti, ze mam partu, se kterou jsme schopni se sejit aspon 1x tydne a dojit nektery z vyssich dungeonu.
Je pomerne narocne i ulovit 80+ potvor za 100+ (dungy se chodi vetsinou ve vetsi skupine, expy se deli mezi vsechny a  i kdyz se to nezda, tak projiti TO, beridoru a ztraceneho mesta nestacilo)

Takze me napadlo, zda by se ukol nedal definovat jako npc s expy 200+ a je jedno, zda v dungu nebo jinde ve svete,
nebo, rozsirit dungovni zonu na vybrane ostrovy,
nebo rozsirit dungovni zonu na prostory s klicniky u vsupu do dungu

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #84 kdy: Duben 18, 2017, 10:09:17 dopoledne »
hmnm, jeste budu pravdepodobne prehodnocovat ty pocty NPC. Ty vysoke levely postav maji pravdepodobne stale prilis velky vliv na pocet NPC nutnych k zabiti.

Jinak dostavam dost rozporuplne informace z ruznych zdroju. Mam napr. informaci, ze za projiti CD v 7 lidech skupina dostala 53x 200+xp za zabiti NPC. Mate nekdo predstavu, jaky je pocet ve Ztracenem Meste a Tumma Osto? Nechci nutit lidi dojit 5 dungu tydne, rozhodne souhlasim, ze to je pres caru (tim spis v soucasny situaci). Taky si myslim, ze splneni vsech questu by nemelo mit tak zasadni vliv. Myslim, ze by bylo zajimave davat 2/3 odmeny za single quest a 1/3 navic za splneni vseho. To zni rozumneji ne? Nebyl by potom az takovy problem nedodelat vsechny questy.

Co se tyka plneni techto questu na povrchu -> ne. Je mi lito. ALE, je pravdepodobne, ze bychom mohli pridat jeden quest, ktery bude vyzadovat zabiti urciteho poctu NPC treba na ostrovech nebo prave mimo dungeon, jako dalsi variantu questu.

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #85 kdy: Duben 18, 2017, 04:46:04 odpoledne »
Glorgu, ty npc v TO zkusime spocitat, snad si vzpomenem.

Ale ted jdu moc poprosit za Teodoricka.
Ja to vcera o pulnoci vzdala a sla spat. Teo se nevzdal, zustal v dungu sam a do jedne tam harvil a cekal na respawn 200+ monster, s vypetim sil to zvladl... a dnes rano ctu na vyvesce, ze Iustus ve 3 rano vracel save na 0:40, tim padem Teodorick prisel o fenu, quest nesplnil a nedostal odmenu (3  pytliky) a ponocoval uplne zbytecne.
Byla by mozna nejaka nahrada, za takove heroicke usili?

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #86 kdy: Duben 18, 2017, 06:04:02 odpoledne »
Tohle je hodne nestastna situace, ale bohuzel by znamenala nezadany precedens. Vsichni vi, ze sphere se muze kdykoliv zblaznit a nikdy neni zarucene, ze je nejake usili dosazitelne. Prestoze citim sympatie a chapu rozcileni Teodorickovo rozcileni, pokud pomuzeme jemu, tak neprimo poskodime vsechny ostatni, kteri nahradu nedostanou a v minulosti nedostali. V principu by slo o support jednotlivce, ktery nikdo jiny nikdy nedostal a v budoucnu nedostane. Urcite bychom udelali vyjimku, kdyby napriklad vlivem loadu nejaka vyprava v dungeonu prisla o top vybavy (itemky, mithrilly a podobne), ale nemuzeme resit "bezne" ztraty vlivem loadu. Snad je z popisu situace zrejme proc. Je mi lito

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #87 kdy: Duben 18, 2017, 09:14:42 odpoledne »
ja vim, jen mi to bylo strasne lito
jsme se spolu snazili dodelat ten quest a on to fakt zvladnul!, a pak tohle...
je mi to jasny, neboj, sama bych se certila, kdyby se najedou zacali vracet veci po loadu :)

zajimalo by me, zda uz nekdo s vyssim levelem tydenni quest splnil komplet? :)

Theo

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 29
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #88 kdy: Duben 18, 2017, 09:16:28 odpoledne »
Ono nejsmutnejsi je, ze sem kvuli tomu vcera temer nepretrzite expil 8 hodin v ZM abych ty prisery 200+ nasbiral. Kdyz sem dneska videl nove questy, tak sem premyslel jestli mam brecet nebo se smat ... opet item leda za prisery 200+ expu a za kompletni dokonceni.
Nejlepsi je ukol "snez 35 kusu bunch of dates" (po 8 hodinách na titánech mi to droplo 2) takze pro me timto uz tydeni questy konci a dal se jimi zabyvat bohuzel nehodlam  :(

Aik

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 4
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Týdenní questy
« Odpověď #89 kdy: Duben 19, 2017, 07:14:23 odpoledne »
@Glorg - Díky za odpovědi :) Je dobré slyšet proč se to to dělá a jsem rád, že aspoň něco prošlo na zvážení :)