Diskuse s GMs > Dungeony

Zjednodušení dungeonů

(1/3) > >>

Arandor:
Myslím, že pod toto by se podepsaly 10ky hráčů.

Na staré morii se chodili dungy pro zábavu a expy. Ale nepotřeboval na ně člověk 100 level. Erebor nemá s morií skoro nic společnýho, je to uplně přeboostěný všechno. Zkoušel jsem Etherku v sestavě war 60+, thief 35, cler 30, mag 46. Tak nudnej dung jsem dlouho neviděl, expy uplně na nic, šíleně těžký a zdlouhavý díky Stražcům země, spousta idiotskecj našlapek na krysy, který koušou jak hovado a expy nedaj téměř žádný a pak ultra přeboostěny NPC na koni, který je skoro nezabitelný v této sestavě, sundá wara, lotne si jeho výzbroj a pak ho sundáváme thiefem 90+, kterej přišel na pomoc snad hodinu. Expy po toho tajtrlika možná 2K po rakvích = uplně o ničem. Dál jsme to radši ani nechodili, znechutilo nás to tak, že náš war to chtěl rovnou smazat. Po konzultaci s borcama co maj kolem 100 levly jsou další dungy na tom podobně a daleko horší.

Chápu, že když má člověk spoustu abilit a vysokej level, že potřebuje odpovídající dungeony. Ale co ty nižší levly? To maj běhat rok po povrchu, než toho dosáhnou? Jestli tu maj GMka levly 100-200 a dělaj si tu dungy pro sebe a kamarády, tak toje super, ale odradí to spoustu hráčů. Co takhle nějakej kompromis? Udělejte si pro sebe nový dungeony a ty stary nechte na obtížnosti co byli na starý morii, aby si je užili i nižší levely.. Nehledě nato, že pro dungy jako etherka, drapačák pokud by byla snížena úroveň můžete dát postih na exp gatu pro vyšší lvl nebo zamezit vstup do dungu např od 100+ levlu..
Nevim, přijde mi to fakt nuda tahle hra tím jak je to nesmyslně všude ztížené a zdlouhavé. Abych si vzal snad tejden dovolenou na projití jednoho dungu... za mě a minimálně dalších 10 lidí palec dolu.

Další věc, i na staré morii jsem nikdy nedosáhl většího levelu u jakékoliv postavy jak 80-90... Proč? Protože prostě nechci té hře dát tolik času. A nejsem sám. Takže pro mě to znamená, že jsem to tu rozjel uplně zbytečně, protože to, co jsem od téhle hry a serveru očekával tu není. Prostě dungy mě bavili pro snadnější expení, abych nemusel ztrávit milion hodin na povrchu a také pro pěkné odměny z pokladů a pro zábavu. Zábava nerovná se všechno mít co nejtěžší a nejzdlouhavější. Přemýšlel o tom někdy někdo?

Můj návrh zní tedy:
dungy jako etherka, drápačák apod zlehčit (snížit počet pastí, přidat NPC expy, přidat na exp gatu expy do levelu 50 řekněme) + vytvořit nové dungeony jim podobné. Další dungy jako mahat (prý nefunguje - byl moc lehký asi - no to se máme na co těšit, ten mě vždy bavil, ale po úpravě bude asi taky na nic). nebo Beridor, MD a co já vim co všechno udělat tak, aby je hráči chtěli chodit a aby byli dsotupné třeba od toho 60 levlu do 100.. A takhle by se dalo pokračovat dál...
-Dejte schválně ke všem dungům nášlapky, co počítaj vstupy do dungů. By mě zajímal počet, podle mě nato každý sere, protože se to nevyplatí a nebo nemá level 100+.

Udělejte tu hru zábavnou i pro hráče, co u toho nesedí nonstop, i tahle komunita se počítá a měli byste tu hru tvořit hlavně pro ně. Závisláků s 200 levelem se tu dá napočítat na prstech dvou rukou počítam.

Toje asi vše, navrhuji hlasování ohledně úprav zlehčování dungů a exp odměn z dungů, aby to lidi měli proč chodit. Ne jen kuli pokladu. To byl tuším i hlavní záměr na staré morii.



Aik:
Za mě bych Etherku asi taky mírně upravil, ale pouze ty drsne monstra. Naslapky jsou zajimavy, aspon to neni fofr fofr at jdeme pryc a mame expa.
Zbytek dungu se chodi naprosto napohodu. Delsi dungy mi taky nesedi, tak je proste nechodim, taky u toho nechci stravit spoustu casu, ale to neznamena, ze je to spatne.
Prosli jsme vsechny dungy ve vybavach strasnych a slo to. Ano, bylo to treba na 5x nez jsme nasli co a jak, ale to je presne ono.

Rozhodne nesrovnavej ale Erebor s Morii nebo Rebornem. Nastaveni tam neni nastaveni tady. GMS tomu dava neskutecne mnoho casu a klobouk dolu za tu praci, co odvedli od spusteni serveru.

Byl bych pro malou revizi lehcich dungu, ale zadny razantni změny bych tady teda s palcem nahoru nedal.

Kdo chce nastaveni jako na Morii nebo Rebornu, tak tu hrat nemusi, to si asi nemusime rikat.

Kazdy to hrajeme ze sve svobodne vule a nikdo nikoho nenuti se ztotoznit s nastavenim, ktere tu je. Nadavat na to je ale nejjednodussi, to chapu :D

F13ND:
imho by dungeony mely byt stavene tak, aby nezavisely na pritomnosti urcite classy.

Arandor:
Každopádně bylo řečeno, že etherka je pro levly 30+ uplně v pohodě ve verite. Je tedy etherka stavěna pro nižší levly nebo je záměr jiný? My měli valo obs, valo maha. Nevím, jestli je v pohodě sundávat strážce země 15-20minut, protože mág na 30 lvl jedinej dmger mu bere kulový :-D  war a thif jsou na něj moc slabý a musej čistit earthy. Pak ten duch na koni nebo jak se jmenuje je hodně přeboostěnej a stačí jedna chybička a má Vaši výbavu a je skoro nemožné ho zabít.. Zvlášť, když se healuje. Je to cca na 45minut ho zabít, než mu dojde mana a nemuže se healit. Nevím jestli toto byl záměr? Pokud dungy mají být pro větší expení, já jsem do téhle pasáže žádné velké expy nezaznamenal. Jen spoustu sraní a dřiny za nic výdělek a expy. To nebaví nikoho..

Když beru v potaz reakce od zkušených borců z vývěsky a Vaše, tak by stálo za uskutečnení alespoň vymyslet nějaké lehčí dungy pro levely 30+ , 40+ apod.. Možná i pro 20ky, aby tu měli nějakou zábavu už i menší levely, nemyslíte? Hlavně pokud nemáte v úmyslu cokoliv na etherce měnit např.. Jinej lehčí dung neznam, max drápačák a myslím si, že to nebude o nic lehčí :-D

Ceridwen:
k Etherce, Duch runy je pro nizsi lvly trosku drsnej, obzvlaste kdyz tam nejde ucinne zdit :-D, ale zase musis brat v potaz, ze je to prakticky boss dungu, protoze etherin je oproti nemu jednoduchy. Na vse staci spravna taktika, co se tyce strazcu zeme, kdyz mate jen slaby dmg od hulky co takhle skusit vyuzit skilly ostatnich charu, treba provokaci. K naslapkam, v Etherce snema nemuze byt velky problem, staci prvni vyslapnuti a treba i experiment a je jasny co jsou naslapky a da se jim krasne vyhnout, uprimne pokud vam delaly tyhle naslapky problem jsem zvedav jak dlouho vam bude trvat prijit na Pavoucak :-D. Pro nizsi lvly je etherka rekl bych ta tezsi, nicmene takovy drapacak, MD, nebo beridor 1. patra jsou obtiznoste podobné jen tam je vice prostoru na chyby. Kazdopadne hra musi byt vyzva jinak zacne nudit a takhle mate duvod chodit ty dungy ucit se taktiky a zrychlovat pruchody. Kdyz jsme s guild zacinali chodit Beridor skoncili jsme na snad 5x v 3/4 dungu a trvalo to par hodin. V momente kdy jsme vedeli co a jak tak jsme to dosli do konce za polovinu casu co nam to trvalo ze zacatku. Kdyz to shrnu, proc brecet ze je neco moc tezke, kdyz zkousenim jednak naexpite, ziskate know-how a hlavne v momente kdy dung uspesne dojdete mate mnohem lepsi pocit z pruchodu nez, kdyby to bylo "zadarmo" bez namahy.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi