Autor Téma: Zjednodušení dungeonů  (Přečteno 14938 krát)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Zjednodušení dungeonů
« kdy: Duben 16, 2017, 07:16:44 odpoledne »
Myslím, že pod toto by se podepsaly 10ky hráčů.

Na staré morii se chodili dungy pro zábavu a expy. Ale nepotřeboval na ně člověk 100 level. Erebor nemá s morií skoro nic společnýho, je to uplně přeboostěný všechno. Zkoušel jsem Etherku v sestavě war 60+, thief 35, cler 30, mag 46. Tak nudnej dung jsem dlouho neviděl, expy uplně na nic, šíleně těžký a zdlouhavý díky Stražcům země, spousta idiotskecj našlapek na krysy, který koušou jak hovado a expy nedaj téměř žádný a pak ultra přeboostěny NPC na koni, který je skoro nezabitelný v této sestavě, sundá wara, lotne si jeho výzbroj a pak ho sundáváme thiefem 90+, kterej přišel na pomoc snad hodinu. Expy po toho tajtrlika možná 2K po rakvích = uplně o ničem. Dál jsme to radši ani nechodili, znechutilo nás to tak, že náš war to chtěl rovnou smazat. Po konzultaci s borcama co maj kolem 100 levly jsou další dungy na tom podobně a daleko horší.

Chápu, že když má člověk spoustu abilit a vysokej level, že potřebuje odpovídající dungeony. Ale co ty nižší levly? To maj běhat rok po povrchu, než toho dosáhnou? Jestli tu maj GMka levly 100-200 a dělaj si tu dungy pro sebe a kamarády, tak toje super, ale odradí to spoustu hráčů. Co takhle nějakej kompromis? Udělejte si pro sebe nový dungeony a ty stary nechte na obtížnosti co byli na starý morii, aby si je užili i nižší levely.. Nehledě nato, že pro dungy jako etherka, drapačák pokud by byla snížena úroveň můžete dát postih na exp gatu pro vyšší lvl nebo zamezit vstup do dungu např od 100+ levlu..
Nevim, přijde mi to fakt nuda tahle hra tím jak je to nesmyslně všude ztížené a zdlouhavé. Abych si vzal snad tejden dovolenou na projití jednoho dungu... za mě a minimálně dalších 10 lidí palec dolu.

Další věc, i na staré morii jsem nikdy nedosáhl většího levelu u jakékoliv postavy jak 80-90... Proč? Protože prostě nechci té hře dát tolik času. A nejsem sám. Takže pro mě to znamená, že jsem to tu rozjel uplně zbytečně, protože to, co jsem od téhle hry a serveru očekával tu není. Prostě dungy mě bavili pro snadnější expení, abych nemusel ztrávit milion hodin na povrchu a také pro pěkné odměny z pokladů a pro zábavu. Zábava nerovná se všechno mít co nejtěžší a nejzdlouhavější. Přemýšlel o tom někdy někdo?

Můj návrh zní tedy:
dungy jako etherka, drápačák apod zlehčit (snížit počet pastí, přidat NPC expy, přidat na exp gatu expy do levelu 50 řekněme) + vytvořit nové dungeony jim podobné. Další dungy jako mahat (prý nefunguje - byl moc lehký asi - no to se máme na co těšit, ten mě vždy bavil, ale po úpravě bude asi taky na nic). nebo Beridor, MD a co já vim co všechno udělat tak, aby je hráči chtěli chodit a aby byli dsotupné třeba od toho 60 levlu do 100.. A takhle by se dalo pokračovat dál...
-Dejte schválně ke všem dungům nášlapky, co počítaj vstupy do dungů. By mě zajímal počet, podle mě nato každý sere, protože se to nevyplatí a nebo nemá level 100+.

Udělejte tu hru zábavnou i pro hráče, co u toho nesedí nonstop, i tahle komunita se počítá a měli byste tu hru tvořit hlavně pro ně. Závisláků s 200 levelem se tu dá napočítat na prstech dvou rukou počítam.

Toje asi vše, navrhuji hlasování ohledně úprav zlehčování dungů a exp odměn z dungů, aby to lidi měli proč chodit. Ne jen kuli pokladu. To byl tuším i hlavní záměr na staré morii.



« Poslední změna: Duben 16, 2017, 07:44:38 odpoledne od Arandor »

Aik

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 4
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #1 kdy: Duben 16, 2017, 08:36:05 odpoledne »
Za mě bych Etherku asi taky mírně upravil, ale pouze ty drsne monstra. Naslapky jsou zajimavy, aspon to neni fofr fofr at jdeme pryc a mame expa.
Zbytek dungu se chodi naprosto napohodu. Delsi dungy mi taky nesedi, tak je proste nechodim, taky u toho nechci stravit spoustu casu, ale to neznamena, ze je to spatne.
Prosli jsme vsechny dungy ve vybavach strasnych a slo to. Ano, bylo to treba na 5x nez jsme nasli co a jak, ale to je presne ono.

Rozhodne nesrovnavej ale Erebor s Morii nebo Rebornem. Nastaveni tam neni nastaveni tady. GMS tomu dava neskutecne mnoho casu a klobouk dolu za tu praci, co odvedli od spusteni serveru.

Byl bych pro malou revizi lehcich dungu, ale zadny razantni změny bych tady teda s palcem nahoru nedal.

Kdo chce nastaveni jako na Morii nebo Rebornu, tak tu hrat nemusi, to si asi nemusime rikat.

Kazdy to hrajeme ze sve svobodne vule a nikdo nikoho nenuti se ztotoznit s nastavenim, ktere tu je. Nadavat na to je ale nejjednodussi, to chapu :D

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #2 kdy: Duben 16, 2017, 11:24:05 odpoledne »
imho by dungeony mely byt stavene tak, aby nezavisely na pritomnosti urcite classy.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #3 kdy: Duben 17, 2017, 01:41:16 dopoledne »
Každopádně bylo řečeno, že etherka je pro levly 30+ uplně v pohodě ve verite. Je tedy etherka stavěna pro nižší levly nebo je záměr jiný? My měli valo obs, valo maha. Nevím, jestli je v pohodě sundávat strážce země 15-20minut, protože mág na 30 lvl jedinej dmger mu bere kulový :-D  war a thif jsou na něj moc slabý a musej čistit earthy. Pak ten duch na koni nebo jak se jmenuje je hodně přeboostěnej a stačí jedna chybička a má Vaši výbavu a je skoro nemožné ho zabít.. Zvlášť, když se healuje. Je to cca na 45minut ho zabít, než mu dojde mana a nemuže se healit. Nevím jestli toto byl záměr? Pokud dungy mají být pro větší expení, já jsem do téhle pasáže žádné velké expy nezaznamenal. Jen spoustu sraní a dřiny za nic výdělek a expy. To nebaví nikoho..

Když beru v potaz reakce od zkušených borců z vývěsky a Vaše, tak by stálo za uskutečnení alespoň vymyslet nějaké lehčí dungy pro levely 30+ , 40+ apod.. Možná i pro 20ky, aby tu měli nějakou zábavu už i menší levely, nemyslíte? Hlavně pokud nemáte v úmyslu cokoliv na etherce měnit např.. Jinej lehčí dung neznam, max drápačák a myslím si, že to nebude o nic lehčí :-D
« Poslední změna: Duben 17, 2017, 01:52:22 dopoledne od Arandor »

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #4 kdy: Duben 17, 2017, 10:35:56 dopoledne »
k Etherce, Duch runy je pro nizsi lvly trosku drsnej, obzvlaste kdyz tam nejde ucinne zdit :-D, ale zase musis brat v potaz, ze je to prakticky boss dungu, protoze etherin je oproti nemu jednoduchy. Na vse staci spravna taktika, co se tyce strazcu zeme, kdyz mate jen slaby dmg od hulky co takhle skusit vyuzit skilly ostatnich charu, treba provokaci. K naslapkam, v Etherce snema nemuze byt velky problem, staci prvni vyslapnuti a treba i experiment a je jasny co jsou naslapky a da se jim krasne vyhnout, uprimne pokud vam delaly tyhle naslapky problem jsem zvedav jak dlouho vam bude trvat prijit na Pavoucak :-D. Pro nizsi lvly je etherka rekl bych ta tezsi, nicmene takovy drapacak, MD, nebo beridor 1. patra jsou obtiznoste podobné jen tam je vice prostoru na chyby. Kazdopadne hra musi byt vyzva jinak zacne nudit a takhle mate duvod chodit ty dungy ucit se taktiky a zrychlovat pruchody. Kdyz jsme s guild zacinali chodit Beridor skoncili jsme na snad 5x v 3/4 dungu a trvalo to par hodin. V momente kdy jsme vedeli co a jak tak jsme to dosli do konce za polovinu casu co nam to trvalo ze zacatku. Kdyz to shrnu, proc brecet ze je neco moc tezke, kdyz zkousenim jednak naexpite, ziskate know-how a hlavne v momente kdy dung uspesne dojdete mate mnohem lepsi pocit z pruchodu nez, kdyby to bylo "zadarmo" bez namahy.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #5 kdy: Duben 17, 2017, 03:04:14 odpoledne »
k Etherce, Duch runy je pro nizsi lvly trosku drsnej, obzvlaste kdyz tam nejde ucinne zdit :-D, ale zase musis brat v potaz, ze je to prakticky boss dungu, protoze etherin je oproti nemu jednoduchy. Na vse staci spravna taktika, co se tyce strazcu zeme, kdyz mate jen slaby dmg od hulky co takhle skusit vyuzit skilly ostatnich charu, treba provokaci. K naslapkam, v Etherce snema nemuze byt velky problem, staci prvni vyslapnuti a treba i experiment a je jasny co jsou naslapky a da se jim krasne vyhnout, uprimne pokud vam delaly tyhle naslapky problem jsem zvedav jak dlouho vam bude trvat prijit na Pavoucak :-D. Pro nizsi lvly je etherka rekl bych ta tezsi, nicmene takovy drapacak, MD, nebo beridor 1. patra jsou obtiznoste podobné jen tam je vice prostoru na chyby. Kazdopadne hra musi byt vyzva jinak zacne nudit a takhle mate duvod chodit ty dungy ucit se taktiky a zrychlovat pruchody. Kdyz jsme s guild zacinali chodit Beridor skoncili jsme na snad 5x v 3/4 dungu a trvalo to par hodin. V momente kdy jsme vedeli co a jak tak jsme to dosli do konce za polovinu casu co nam to trvalo ze zacatku. Kdyz to shrnu, proc brecet ze je neco moc tezke, kdyz zkousenim jednak naexpite, ziskate know-how a hlavne v momente kdy dung uspesne dojdete mate mnohem lepsi pocit z pruchodu nez, kdyby to bylo "zadarmo" bez namahy.

Dobrý postřeh. Z našich zkušeností ovšem je daleko horší taktika provokovat věci na strážce země, protože pak vyvolává daleko více sumů. Nášlapky ok, zjistili jsme nakonec kde jsou, ale stejně na ně občas šlápneš, šlapal na ně i zkušenej borec, kterej s námi šel pro věci k tomu bossoj (thief 90+). Znal ten dung nazpamět a stejnak to tam občas prošlápl nebo my při zabíjení bosse atp. A toho bosse sundával asi 40minut s klerikem a mágem. Měl Ada/ada a vypadalo to, že ho nesundaj, naštěstí mu došla mana, jinak no chance.  A jak mluvíš o tom know how a zkoušení - získání expů. No mě přišlo , že jsme získali uplný kulový, méně jak na povrchu. Takže já osobně nemam žádnou motivaci ten dung trénovat, pokud o bosse udělam 2K expů a trávim tam skoro dvě hodiny. :-D  Mě bavilo chodit dungy na starý morce hlavně pro to, že jsem tam udělal hned několik levelů, ne teda zrovna v etherce, ale když jsme chodili od 60+ třeba mahat, beridor, md atp., tak jsme to dokázali projít  (ne nebylo to na stojáka, bylo to dost težký a rakve tam byli, ale prošli jsme to) a prostě ty expy nabíhali šíleným tempem a prachy a vše taky. Takže to byla zábava. Ale vážně nevím, jestli má bejt zábava dělat 2-3K expů 2 hodiny. ZA tu dobu bych očekával z dungu alespoň 10K expů.

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #6 kdy: Duben 17, 2017, 08:09:17 odpoledne »
Jasny v momente kdy Duch Runy poloti, je to poradny zivel :-D, za me prave etherka 1 projit na nizsich levlech a vic sem ji citit nemusel, ted se tam max tahaj low lvly, protoze je to rychlovka. Z moji strany ti muzu jen doporucit vzit dung partu a protocit ostrovy poexpit a zkouset ostatni dungy a minidungy. Sehrajete se (pokud uz nejste) a urcite to bude vetsi zabava nez etherka. K tomu strazci zeme, nehazi earthy porad je v tom system, ktery patrne nevyuzivate optimalne a pak to vypada, ze je hazi porad. Mala rada pokud je schopny thief tak je schopny ubrat cca 50% 2. strazci zeme nez slozite 1. a poznamka na zaver, nedispeluje ;-)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #7 kdy: Duben 20, 2017, 02:34:01 dopoledne »
Jasny v momente kdy Duch Runy poloti, je to poradny zivel :-D, za me prave etherka 1 projit na nizsich levlech a vic sem ji citit nemusel, ted se tam max tahaj low lvly, protoze je to rychlovka. Z moji strany ti muzu jen doporucit vzit dung partu a protocit ostrovy poexpit a zkouset ostatni dungy a minidungy. Sehrajete se (pokud uz nejste) a urcite to bude vetsi zabava nez etherka. K tomu strazci zeme, nehazi earthy porad je v tom system, ktery patrne nevyuzivate optimalne a pak to vypada, ze je hazi porad. Mala rada pokud je schopny thief tak je schopny ubrat cca 50% 2. strazci zeme nez slozite 1. a poznamka na zaver, nedispeluje ;-)

Joo chodíme ostrovy atp, toje pro nás rychlovka, ale zároveň nuda :-) Celkově povrch je super a jendoduchej.. Myslím že povrch tu je daleko lepší jak na staré morii nebo rebornu, jednodušší se vyexpit.. Ale já právě chtěl hodit ty dungy, protože tam se vše mění každým patrem a to očekávání co přijde a jeslti bude poklad atak.. A těčení na exp gatu víš jak :)

Nechtěl jsem si nějak stěžovat, spíš jsem chtěl dát námět k zamyšlení, pro koho tu jsou stavěné ty dungy. Mě přijde, že na tomto serveru jsou diskriminovaný menší levely.. A to je velká škoda.. :)

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #8 kdy: Duben 20, 2017, 03:21:45 odpoledne »
nemam pocit ze by mensi levely byly diskriminovany, jsou tu minidungy, ostrovy, na kterych jsou i poklady, mnozstvi mist kde se da expit na povrchu.. hlavne expiste jsou pomerne bohate a neni problem za 1-2 mesice hrani, podle casu i driv naexpit lvl na dungy. Preci jen Dungeony musi mít nejakou narocnost. Hlavne jde o uhel pohledu, nekdo to muze videt jako diskriminaci a nekdo zase jako cil, ktereho muze dosahnout..

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #9 kdy: Duben 20, 2017, 05:39:12 odpoledne »
jenom info - ctu to tady a budu na to brat ohled. V sobotu/nedeli mame poradu, kde se budou resit nejaky navrhy na upravy a dungeony budou jednim z zhavych temat, ktery a mame uz nejaky predbezny plany na upravy.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zjednodušení dungeonů
« Odpověď #10 kdy: Duben 21, 2017, 05:12:21 dopoledne »
jenom info - ctu to tady a budu na to brat ohled. V sobotu/nedeli mame poradu, kde se budou resit nejaky navrhy na upravy a dungeony budou jednim z zhavych temat, ktery a mame uz nejaky predbezny plany na upravy.

cool :-)  kdyby přibyl nějakej jednodušší, bylo by to fakt supeer :-)