Myslím, že pod toto by se podepsaly 10ky hráčů.
Na staré morii se chodili dungy pro zábavu a expy. Ale nepotřeboval na ně člověk 100 level. Erebor nemá s morií skoro nic společnýho, je to uplně přeboostěný všechno. Zkoušel jsem Etherku v sestavě war 60+, thief 35, cler 30, mag 46. Tak nudnej dung jsem dlouho neviděl, expy uplně na nic, šíleně těžký a zdlouhavý díky Stražcům země, spousta idiotskecj našlapek na krysy, který koušou jak hovado a expy nedaj téměř žádný a pak ultra přeboostěny NPC na koni, který je skoro nezabitelný v této sestavě, sundá wara, lotne si jeho výzbroj a pak ho sundáváme thiefem 90+, kterej přišel na pomoc snad hodinu. Expy po toho tajtrlika možná 2K po rakvích = uplně o ničem. Dál jsme to radši ani nechodili, znechutilo nás to tak, že náš war to chtěl rovnou smazat. Po konzultaci s borcama co maj kolem 100 levly jsou další dungy na tom podobně a daleko horší.
Chápu, že když má člověk spoustu abilit a vysokej level, že potřebuje odpovídající dungeony. Ale co ty nižší levly? To maj běhat rok po povrchu, než toho dosáhnou? Jestli tu maj GMka levly 100-200 a dělaj si tu dungy pro sebe a kamarády, tak toje super, ale odradí to spoustu hráčů. Co takhle nějakej kompromis? Udělejte si pro sebe nový dungeony a ty stary nechte na obtížnosti co byli na starý morii, aby si je užili i nižší levely.. Nehledě nato, že pro dungy jako etherka, drapačák pokud by byla snížena úroveň můžete dát postih na exp gatu pro vyšší lvl nebo zamezit vstup do dungu např od 100+ levlu..
Nevim, přijde mi to fakt nuda tahle hra tím jak je to nesmyslně všude ztížené a zdlouhavé. Abych si vzal snad tejden dovolenou na projití jednoho dungu... za mě a minimálně dalších 10 lidí palec dolu.
Další věc, i na staré morii jsem nikdy nedosáhl většího levelu u jakékoliv postavy jak 80-90... Proč? Protože prostě nechci té hře dát tolik času. A nejsem sám. Takže pro mě to znamená, že jsem to tu rozjel uplně zbytečně, protože to, co jsem od téhle hry a serveru očekával tu není. Prostě dungy mě bavili pro snadnější expení, abych nemusel ztrávit milion hodin na povrchu a také pro pěkné odměny z pokladů a pro zábavu. Zábava nerovná se všechno mít co nejtěžší a nejzdlouhavější. Přemýšlel o tom někdy někdo?
Můj návrh zní tedy:
dungy jako etherka, drápačák apod zlehčit (snížit počet pastí, přidat NPC expy, přidat na exp gatu expy do levelu 50 řekněme) + vytvořit nové dungeony jim podobné. Další dungy jako mahat (prý nefunguje - byl moc lehký asi - no to se máme na co těšit, ten mě vždy bavil, ale po úpravě bude asi taky na nic). nebo Beridor, MD a co já vim co všechno udělat tak, aby je hráči chtěli chodit a aby byli dsotupné třeba od toho 60 levlu do 100.. A takhle by se dalo pokračovat dál...
-Dejte schválně ke všem dungům nášlapky, co počítaj vstupy do dungů. By mě zajímal počet, podle mě nato každý sere, protože se to nevyplatí a nebo nemá level 100+.
Udělejte tu hru zábavnou i pro hráče, co u toho nesedí nonstop, i tahle komunita se počítá a měli byste tu hru tvořit hlavně pro ně. Závisláků s 200 levelem se tu dá napočítat na prstech dvou rukou počítam.
Toje asi vše, navrhuji hlasování ohledně úprav zlehčování dungů a exp odměn z dungů, aby to lidi měli proč chodit. Ne jen kuli pokladu. To byl tuším i hlavní záměr na staré morii.