Hráči hráčům > Offtopic

Phoenix

(1/2) > >>

Hidame:
Ahoj, poradil by mi někdo s Phoenixem? Našel jsem dva typy. Jeden ze http://ultima.smoce.net/kategorie/phoenix/clanek/ a jeden v C# https://github.com/mdvorak/phoenix/tree/9818b7ba86527e5faada5547191dd5adc40840d4. Byl by tu někdo ochotný mě zasvětit jak to funguje? Skriptování v C++ a C# pak nějak zvládnu. Chci to hlavně z důvodu sbírání šipek za ranga, taky bych si rád změnil parametry herního okna jako to jde například ve 2015.
Předem díky.

Ceridwen:
Ahoj, jsou to stejne Phoenixy, alepson co vim, jen ze smoceho je doplnen o scripty a pluginy. Sbirani sipek v Phoenixu nejak nefunguje, resp. jsem jeste neprisel na zpusob jak je sbirat. Co se tyce herniho okna da se to napsat a kdysi to nekdo i sdilel na vyvesce ve forme hesla na smoceho stranky..

Rav:
kdybyste rozlouskli to sbirani sipek, ozvete se prosim, taky se s tim peru, sbira mi to jen nektere, nekdy pomuze resync, pouzivam na to skript na sbirani veci ze zeme z te knihovny athena

Ceridwen:
ono u toho sbirani sipek, problem je v tom, ze vystrelene sipce se priradi kontejner, pokud se dobre pamatuju tak bagl cile, pripadne kdyz uz ma v sobe nejakou sipku tak jako kontejner s euklada id dane "kupky" sipek. Kdyz nasledne z monstravypadnou v sc se hleda typicky na zemi,ale ony "oficialne" nejsou na zemi.. to je cely problem

SirGlorg:
eeeeeh ? no to nevim. Muze to byt nejaky specifikum phoenixe, nikdy jsem s nim nepracoval, ale obecne v UO tohle neni pravda. Itemy muzou byt budto v nejakym conteineru definovanym pres nejake cont.ID, nebo jsou na zemi, kdy CONT neexistuje, ale item ma definovanou pozici X,Y,Z a mapplan.

Co se u sipek muze menit, tak je dispId - nevim, podle ceho vybirate sipky co sbirate, ale jedna sipka vypada jinak nez dve (ID vetsiho mnozstvi itemku je jine nez single itemku).

Pokud vam v poradku funguje sbirani cehokoliv jinyho, tak bych si spis overil, ze mate v tom loot scriptu spravne vyjmenovane vsechny typy tech sipek vcetne single/multi grafiky a taky otocenych variant (kdyz nektere itemky pokladate na zem, pokazdy se trochu otocej - pokud maji sipky nejakou jinou grafiku po polozeni na zem, muzete mit ve scriptu vybrane ID nespravne grafiky a podobne).

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi