ty covece marwwwe to rechtani koni je interni funkce sphere, ktera se stara o nejaky pravidelny update zvuku. Je to nekde natvrdo v jadru a tim padem se o to stara nejakej pomerne rychlej a nenarocnej zkompilovanej kod. Ja bych hrozne nerad takovouhle veci zvysoval narocnost tech scriptu.
Muzu ti doporucit asi jenom ztlumeni zvuku, nebo jestli to chces resit trochu komplexne, tak v instalaci s UO jsou nejaky nejspis WAV soubory, ktery obsahujou jednotlivy zvuky ze hry. Muzes pouzit nejaky z bezne dostupnych nastroju online a ty zvuky, co te obtezuji zeslabit (prekonvertovat ten zvukovy soubor a prepsat ho v instalaci).
Par varovani:
1. budes se muset poprat s auto-updaterem, dost mozna se mu tvoje novy soubory nebudou libit a bude si je chtit premazat. Nevim, jakou ted mame instalaci, v nektere z puvodnich jsme meli update zakomponovany primo do DLL co spoustel client. Slo to tusim obejit pomoci injectiona, nebo bys musel prepsat nejaky to DLL z originalni instalace UO LBR.
2. asi zrejmy, ale nekdy v budoucnu budes tak jako tak potrebovat spustit updater minimalne kvuli zmenam v mape, takze pokud si zmenis nejaky ty zvukovy soubory, tak si to pak nezapomen zalohovat
Zaverem - z nasi strany tohle urcite resit nebudeme.