Ve hre jsou mozne lecjake upravy, ale je nutne nasledovat zakladni model hry. Jednou ze zakladnich vlastnosti je rozdil mezi statickymi predmety mapy a mezi dynamickymi predmety. Dynamicke predmety jsou pridany primo na serveru ve spustene hre, zatimco staticke mas doma ve svem stazenem clientovi a obsahuji zakladni mapu a stavby. Vyhodou veci, kterem as stazene doma jsou ty, ze je nemusis stahovat ze serveru kdykoliv se k nim priblizis a tvuj client je vykresluje. Client samotny je navic omezeny v poctu dynamickych predmetu, ktere dokaze zobrazit a kvuli svemu neefektivnimu navrzeni je celkem nachylny na velky pocet dynamickych predmetu v okoli. Z tohoto duvodu jsou vsechny domy pridany napevno a jedinymi dynamickymi predmety v nich jsou dvere, ktere maji nejake aktivni vlastnosti a nemuzou byt v mape staticky (reaguji na poklikani, pri otevreni se zmeni jejich pozice a muzes projit atd). Moznost nahrady zdi dvermi by znamenala predelani domu na dynamicke struktury, coz by bylo narocne. Navic dynamicke predmety nejsou zakryvany pri pouziti cyrcle of transparency, takze kdykoliv by ti za dynamicke zdi cokoliv zapadlo, bez veci jako je `,hide` v ijnectionu a podobne by jsi nebyl schopny cokoliv najit. Krome toho jak uz jsem psal, velke mnozstvi predmetu v dohledu muze clienta zahltit a kdyby na kazdem policku podlahy byl dynamicky predmet (jina podlaha) a zdi jine, tak by to byl problem.
Dekorace je trochu neco jineho, tam se da pridavat >relativne< jednoduse, ale v tuhle chvili je pro nas dulezity pomer cena-vykon. Pred nekolika dny jsme uverejnili anketu a ptali se hracu, co jim nejvice schazi a cemu bysme se meli venovat. Prestoze podobne zmeny, ktere navrhujes muzou byt pro jistou skupinu zajimave, v tuhle chvili jsou zcela mimo priority naseho tymu a toho, co aktivnim hracum ve hre schazi. Nas GM tym je pomerne omezeny co do vyvojaru a prestoze se to tvari jako jednuduche zmeny, nas cas se da vyuzit a zhodnotit lepe. Z tohodle duvodu musim rict, ze implementace podobnych veci je vcelku nerealna.
Ovsem pokud si rozbehas sphere z uverejnenych scriptu a budes schopny nascriptovat podobnou funkcionalitu, muzeme to prevziat a ve svete se to potom muze objevit. Kazdy z vyvojaru zacinal jako hrac a scriptovat se naucil za pochodu.