Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.
Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...
Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci