Autor Téma: kudleni za thiefa  (Přečteno 19045 krát)

Thesecond

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 8
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #15 kdy: Říjen 05, 2017, 08:01:38 dopoledne »
argumenuji Thiefa ve verituku das na par ran takze to neberu jako vyhodu mag ho da na 2 rany mystik taky a war tez... ten co se boji o vybavu v pvp tak ji do pvp nema nosit. Thief ti nic ti neudla, kdyz mas zapite cure. nemuze nic delat jen te honi a sam nikdy nikoho nezabije narodil od ostatnich charu pokud kazdy bezi plynule. nema leap a teleport mu kazi naprah a nez te vykudli zapijes refku a prebehnes celou mapu. jedina jeho vyhoda je ze se muze hinout a uteci.

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #16 kdy: Říjen 05, 2017, 10:45:35 odpoledne »
 :D :D :D

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #17 kdy: Říjen 06, 2017, 06:42:30 odpoledne »
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #18 kdy: Říjen 07, 2017, 05:28:59 dopoledne »
To zní dobře

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #19 kdy: Říjen 08, 2017, 03:44:46 dopoledne »
argumenuji Thiefa ve verituku das na par ran takze to neberu jako vyhodu mag ho da na 2 rany mystik taky a war tez... ten co se boji o vybavu v pvp tak ji do pvp nema nosit. Thief ti nic ti neudla, kdyz mas zapite cure. nemuze nic delat jen te honi a sam nikdy nikoho nezabije narodil od ostatnich charu pokud kazdy bezi plynule. nema leap a teleport mu kazi naprah a nez te vykudli zapijes refku a prebehnes celou mapu. jedina jeho vyhoda je ze se muze hinout a uteci.

to sice jo, ale on vykudli jakejkoliv char a jakykoliv brnko, toje blbost.. A nejhur je natom proti nemu asi war, protoze musi prijit nablizko, kdyz ho chce sundat a thief ho bleedi a zaroven kudli.. Takze war nema stamku behem par sekund a zapijet GH nemuze a bleedii.. A to i kdyz do nej jde thief ve veritu a war ma na sobe obs :-D to neni moc balanced..

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #20 kdy: Říjen 08, 2017, 03:48:12 dopoledne »
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci

No to ale zase znevyhodni zlodeje... Lepsi by bylo aby byla podminka na materialu zbrane thifa vs zbroj cile.. Jen zkratka vyresit to, ze veritak thif uplne s prehledem zazene wara v obsu 1v1, kdyz je sikovnej... A v mass pvp muze prudit chary v obsu nebo ada kudlama i kdyz ma nizkou vybavu... Toje cele.. Ale urcite bych nevymejslel to, aby prisel sam o stamku a dalsi ability, uz tak tu je hodne abilit a za chvili bude potrebovat kazdej char 100 level na pvp :-D

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:kudleni za thiefa
« Odpověď #21 kdy: Říjen 08, 2017, 03:50:31 dopoledne »
Zkratka at je to nejak balanced a neni thief oslabenej, to neni urcite zamer nikoho... Jen at je to nak spravedlivy... Prece kdyz si za maga, mystu nebo ranga vemu teak zbran, taky beru prd do obsu no ne?