Dokumentace na webu neni zdaleka dostatecna, bohuzel v tomhle se GM tym vesmes spoleha na proaktivitu hracu samotnych.
Pracujeme na systemovem upozorneni novacku na zhruba tveme levelu (az nekdoe po uroven 20lvl), ktera bude davat informace o klicovych lokacich a questech splnitelnych/vhodnych prave pro tu uroven, na ktere zrovna jsi, bohuzel veci tu mame vice a casu je vzdycky malo, takze v tuhle chvili se bohuzel musis obejit bez toho.
Asi nejlepsi radu, kterou ti mohu dat je INGAME CHAT -> pises prikazem ".goch=Tenhle text se zobrazi vsem hracum stejneho realmu". Asi nejlepsim zpusobem, jak se zorientovat ve svete je odchytnout si ingame treba prave pres chat nekoho, kdo ti pomuze a ta mista ti ukaze popripade ti odpovi i na otazky tak, jak na ne budes narazet v prubehu hry.
Jinak obecne par bodu k tvym otazkam:
* pro tvuj level je ve svete nekolik mensich jeskyni s ruznymi trolly, medvedy a podobne, v kterych byva nejaky strazeny predmet, ktery ti prida obvykle jednou denne (cas se muze menit) zkusenosti navic -> diky tomu byva pro solo expeni casove vyhodnejsi. Pozice jeskyni je know how hracu, svet je bohuzel velky a chapu, ze kdyz to budes hledat sam, tak se to z casovych duvodu tolik nevyplati - proto doporucuju nechat se nemam zevist nekym primo ve hre
* zbrane nikde popsane nejsou, ale zrovna kouzlici povolani typicky nenosi nic jineho nez Gnarled staff konkretniho materialu -> cim vyssi, tim lepsi. Vyjimky tvori magicke predmety, ty ti mohou padnout nahodne z monster a mivaji bonusove vlastnosti (typicky te zajima predevsim bonus do EI a INT)
* alchemku ma necromant slusnou. Vetsina povolani co alchemii umi je nastavena tak, aby kazdy mel alespon nejaky potion, ktery neumi michat nikdo jiny. Z hlavy ted bohuzel nevim, co koknretne umi necromant.
* kouzlici povolani maji jeste inscripci -> psani kouzelnych svitku. Tusim, ze necromant muze psat necro svitky - e.g. necro bolt. Trenovani je ale pomerne drahe casove i na material. Musis sehnat a spotrebovat velke mnozstvi prazdnych scriptu, typicky budes muset sehnat nejakeho crafta, ktery ti ze spruce logu vyrobi velke mnozstvi blank scriptu a ty budes dokola psat nejaky nizsi level, dokud nebudes mit skill na vyssi. Typicky se vyplaci trenovat na tom nejlepsim, co zrovna dovedes, mas tam vetsi sanci na gain (povyskoceni skillu)
* proklinat sve vlastni summony nemuzes, ale mas moznost davat body do abilit, ktere silu tvych summonu pasivne vylepsuji - na kazdem levelu mas volbu davat do nich body
* proklinat/oslabovat nepratele muzes, pokud vim, pouze pres kouzlo curse - jeho ucinnost si v tuto chvili nejsem zcela jisty, mame v planu tohle kouzlo zrevidovat a trochu ho ozivit, aby bylo zajimavejsi (precijen nejake formy prokleti by mely byt pro necromanta charakteristicke)
* add mapa -> pokud nemaji nic hraci, tak oficialne zadna neni. Zkus se poptat, obavam se ze vetsina hracu ta mista proste zna, nebo ma nejake soukrome poznamky ve svych vlastnich mapach tak, jak objevuji svet. Poznavani mist je jednou ze soucasti hry, neni ani zamerem mit veskere informace o lokacich snadno dostupne. Na jednu stranu je to protivne a casove narocne, nadruhou stranu je diky tomu samotne objeveni takovych mist pro cloveka odmenou. Zkusil bych se ale opet poptat ingame, lidi spise reaguji na prime osloveni (kdyz uz), tady bys mozna dostal par souradnic
* questy - urcite takovy zakladni quest je Borek - zacatek v Hobitine, NPC u policka. Je tam ale trochu behani po svete. Vybornym questem, ktery te bude provazet celkem dlouho, je zmocnenec Gondoru, pokud jsi na nej jeste nenarazil, mel by byt v Minas Thirith. Presnou lokaci si nejsem jisty, byval ale nedaleko vstupni brany, jestli tam je stale si nejsem jisty. Zkus se porozhlednout. Prvni ukoly ma od celkem malych urovni a zacinas na vybijeni krys, postupem casu, jak ti poroste level, ti bude davat tezsi a tezsi ukoly za vyssi odmeny.
* standcast pri sepnuti posiluje utocna kouzla -> kazde UTOCNE kouzlo, ktere zacastis je pak silnejsi (DMG), nevyhodou ale je, ze se od chvile zacasteni nebudes moct hybat (systemove osetrene). Pouziti standcastu prepinas prikazem .standcast - je budto vypnuty nebo zapnuty.
* skilly -> tady jsem trochu zrezivel, nejspis ti pomuzou ostatni s efektivnejsim pristupem, za mne ale urcite tlacit MAGERY, EI a na prvnich par levelech par bodu do MEDITATION -> protoze ti bude dochazet mana hodne
* ability -> regenerace MANY, mozna i trochu vysavani many, pak je to asi jedno, podle stylu hrani vol zbytek, typicky bys ale pri spravnym vedeni postavy nemel dostavat rany nablizko, takze z obrannych abilit bych osobne preferoval absorbce kouzel spis nez uhyby (tj. vyhnout se utokum z dalky)
* jak konkretne hrat - asi ti lip poradi nekdo, kdo to ma cerstveji v pameti, ja hral necra nekdy pred 5ti lety
S vyssimi levely bych ti poradil, ale zacatek byva krkolomny a odlisny od end-game hrani (na top levelu proste castis necrobolty+summonis satany, v dungu pridas obcasny curse&zdi&frostbolt a na spirity lucistniky - to je tak nejak necro v kostce
)
* nosnost je nejaka konstanta (tusim 40 nebo 60 kamenu?) plus hodnota tvoji sily (STR) krat dva? Nejak tak to je, nikde se ti ale konkretni ciso ve hre neukaze, nejsnaz na to prijdes pokusem. Aktualni zatez vidis ve statusu postavy (tahni mysi od sve postavy pryc a vytahnes si status bar - po dvojkliku na nej se ti zobrazi rozsirene menu a tam uz vidis aktualni vahu)
* Vendori - jsou tu prodejci - vendori, kteri ti nabizi veci. Tihle vendori jsou vlastneni hracema a ti hraci samotni si mohou zaroven zvolit, zda ma jejich vendor neco vykupovat. Pokud vykupuje, staci ho oslovit pres text "<jmeno-vendora> SELL" - pokud mas nejake veci, ktere vendor vykupuje, tak se ti objevi dialog, ktery ti nabidne prodat veci, ktere mas u sebe. Ale POZOR na dve veci -> vendor, kteremu neco prodavas musi mit dost velkou hotovost, aby ti mel cim za prodej zaplatit. Zaroven CENY vykupu si kazdy hrac voli sam, takze prodavat totez zbozi muze byt u nekterych vendoru vyhodnejsi, zalezi, jak moc konkretni hrac danou surovinu/vec chce a jak vysoko nastavi vykup.
* NO PvP oblast neexistuje. Existuji "bezpecne zony" jako PvP arena, ktera je urcena k treningu pvp a nesmi se tam lootovat. Vyjimecne byvaji vyhlaseny akce (eventy), ktere organizuje nejake GM a byva dopredu oznamena, ze dana udalost je NON-PvP, aby se takove akce mohly ucastnit oba realmy, tyto situace jsou ale vyjimecne a obvykle nejsi v bezpeci. Jeste teda existuje zona ve stezkach mrtvych (nebo alespon existovala), kam smi vstoupit hrac jenom do urcite urovne, takze bys tam mel byt v bezpeci pred opacnym realmem (pouze gondor smi vstoupit do urciteho levelu), ale nakonci lokace je port ven, kde uz na tebe zase muze nekdo cekat, takze zcela bezpecne to take neni.
ufff..