Autor Téma: Regy v monstrech, dungeonech..  (Přečteno 10672 krát)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 02, 2017, 02:34:33 dopoledne »
Ahoj, mel bych navrh ohledne pridani regu do monster nebo alespon do pokladů..

Regy sbíráme dohromady asi e třech lidech při expení a je fakt šílený, jak to padá.. Hlavně ginseng a garlic toje vůbec katastrofa... Možná by se mohli regy přidat alespoň ve větším počtu do pokladů..

Prošel jsem dungy etherka, drapek, ledovka, arachnon, MD, NEX a když jsem lotoval celou dobu, měl jsem u sebe z celého dungu regy po 60-170 od všech druhů.. Přijde Vám toto nastavení v pohodě? To se ani nedá rozdělit pořádne mezi lidi a nepokryje to vypité flšky v dungu ani prd... A co poklady? Ty je nemají vůbec, nebo jen pár regů.. Myslím že v Tuma Osto byli troje regy po 900 v prvním pokladu, ale toje stejně slabota... Finání poklady by měli mít regy alespoň po 5-10K - dle obtížnosti dungu...

CO si o tom myslíte?

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #1 kdy: Listopad 02, 2017, 05:30:10 dopoledne »
Musíš někam na zvířata. Třeba u nás v Mordoru to dobře padá na pouštích.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #2 kdy: Listopad 02, 2017, 11:33:19 dopoledne »
konkretni monstra maji konkretni rozptyl regu. Jak pise Marwww, je potreba soustredit se na NPC, ze kterych to opravdu pada. Chapu, ze zrovna regy jako ginseng jsou klicovy, ale zvyseni mnozstvi zaroven znehodnoti jejich cenu, coz treba by se nemuselo libit ani tem, kdo je michaji.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #3 kdy: Listopad 02, 2017, 03:07:21 odpoledne »
Takze mam na 100 levlu chodit povrch, abych mel regy? Vazne? Ja chci dungovat a tam si monstra nevybiram.. Chodim to protoze je to vetsi zabava jak povrch.. Nechci chodit povrch uz ubec. PRoste regy v pokladech by byl dobrej kompromis... Podle me.. Hodne lidi by to uvitalo...

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #4 kdy: Listopad 02, 2017, 04:49:28 odpoledne »
Promin necetl jsem tu tvoji prvni zpravu poradne, zmatlo mne, ze to "sbirate tri lidi zaroven", z nejakyho duvodu jsem z toho vydedukoval, ze se snazite konkretne 3 lidi konkretnim zpusobem dat do kupy ty regy.

Jinak obecne - nevim... Hlavnim zdrojem pro zisk regu byl vzdycky vendor, ktery to vykupoval od nbiku a podobne, pro NBiky je naopak vykup z vendoru jednim z hlavnich zpusobu prijmu. Pokud bychom udelali dungeon plne samostatny, tak by se tyhle vazby zpretrhaly a ten prirozeny retezec "potreb" by zanikl - majitele vendoru by nepotrebovali vykoupovat regy, nebo by jejich cena vyznamne spadla. Nejsem presvedceny, ze to je uplne dobry napad :/

Nezavrhuju to uplne, chapu tvoji pripominku, zkusim nad tim pres vikend pomeditovat... V kazdem pripade se mi do jiste miry libi jista zavislost na jinych zdrojich - craft je zavisly na prisunu predmetu z dungeonu pro vyrobu top zbrani (vyssi krystaly, tetivy a podobne), dungari jsou zase zavisli na prisunu surovin na potiony, ktery ptorebujou k tomu, aby dung mohli jit a mela by tu byt i nejaka ekonomicka sila, ktera bude vyvolavat poptavku po konkretnich regach, ktery zase bude nekdo sbirat (ne nutne ten, kdo chodi dung). Nikde neni psano, ze chozeni dungu by mela byt 100% autonomni a zcela nezavisla cinnost, ktera ti prinese vsechno, co potrebujes bez zavislosti na vnejsim svete. To by naopak mohlo ty hre uskodit (hre, ne tobe konkretne, samozrejme chapu, ze sebrat to v dungu pusobi priorzene a dokonce i zaslouzene, ale jak jsem psal, zpretrhas tim herni zavislosti, ktery nejsou na prvni pohled videt, ale prospivaji jinym castem hry)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #5 kdy: Listopad 03, 2017, 03:46:10 dopoledne »
Promin necetl jsem tu tvoji prvni zpravu poradne, zmatlo mne, ze to "sbirate tri lidi zaroven", z nejakyho duvodu jsem z toho vydedukoval, ze se snazite konkretne 3 lidi konkretnim zpusobem dat do kupy ty regy.

Jinak obecne - nevim... Hlavnim zdrojem pro zisk regu byl vzdycky vendor, ktery to vykupoval od nbiku a podobne, pro NBiky je naopak vykup z vendoru jednim z hlavnich zpusobu prijmu. Pokud bychom udelali dungeon plne samostatny, tak by se tyhle vazby zpretrhaly a ten prirozeny retezec "potreb" by zanikl - majitele vendoru by nepotrebovali vykoupovat regy, nebo by jejich cena vyznamne spadla. Nejsem presvedceny, ze to je uplne dobry napad :/

Nezavrhuju to uplne, chapu tvoji pripominku, zkusim nad tim pres vikend pomeditovat... V kazdem pripade se mi do jiste miry libi jista zavislost na jinych zdrojich - craft je zavisly na prisunu predmetu z dungeonu pro vyrobu top zbrani (vyssi krystaly, tetivy a podobne), dungari jsou zase zavisli na prisunu surovin na potiony, ktery ptorebujou k tomu, aby dung mohli jit a mela by tu byt i nejaka ekonomicka sila, ktera bude vyvolavat poptavku po konkretnich regach, ktery zase bude nekdo sbirat (ne nutne ten, kdo chodi dung). Nikde neni psano, ze chozeni dungu by mela byt 100% autonomni a zcela nezavisla cinnost, ktera ti prinese vsechno, co potrebujes bez zavislosti na vnejsim svete. To by naopak mohlo ty hre uskodit (hre, ne tobe konkretne, samozrejme chapu, ze sebrat to v dungu pusobi priorzene a dokonce i zaslouzene, ale jak jsem psal, zpretrhas tim herni zavislosti, ktery nejsou na prvni pohled videt, ale prospivaji jinym castem hry)

chapu, jak to myslis.. Chces nejakym zpusobem drzet ekonomiku a bojis se dopadu.. Ale proc? Vsude jinde na vsech ceskych shardech to tak fungovalo.. Nebo byli regy dostupne za hubicku u NPC vendorů.. Proč by měli hráči vydělávat na regách? Je tu přeci spousta jiných věcí krom regů.. Celkově mi přijde zatím erebor hodně nerozjetej. Hodně lidí tvrdí, že je tu spousta materiálu. Já ho ale nikde nevidím, naopak podle mě je tu málo věcí mezi lidmi a pokud tu pár - řekněme 10 lidí drží veškerej materiál - proč asi? Asi proto, že ho zase tolik není :-)  Nevím hrál jsem tak 5 shardů a nikde se nedělali s materiálem ani jinými věcmi takové caviky jako tady a fungovalo to a hráči byli spokojení... Já bych se ekonomiky vážně nebál, je to jen hra a čim víc bude materiálu ve hře, tím více bude hra vyrovnaná (podle mě)... V tomhle případě jde jen o blbé regy, které v podstatě jsou potřeba jen na potiony a summy... Ale dělá se z nich zbytečně drahé zboží.. Navíc... Obchodovat s jakoukoliv věcí na shardu jde vždy... Je to jen otázka šikovnosti obchodníka.. Pokud klesne cena regů, změní se pouze cena výkupu a prodeje, ale ten hráčský vendor bude vydělávat stále stejně... Za méně vykupuje -> za více prodává... A né každý má partu na projití dungu :)

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #6 kdy: Listopad 03, 2017, 05:25:19 dopoledne »
Materiálu je dost jestli chceš něco vyrobit z kovu či dřeva tak neváhej 415099356 :)

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Odpověď #7 kdy: Listopad 04, 2017, 03:08:29 odpoledne »
v dungeonech jsou regy pridane do pokladu. Ale hlavne - dungeon nema byt univerzalnim ziskem vseho. Vezmi si pro srovnani treba bandy, ore/logy, lahvicky na potiony. Tohle taky musis sehnat jinym zpusobem. Z dungu mas velky zisk = penize a itemy. Nic ti nebrani v tom tohle smenit za regy.