nojo craft je z jeho povahy děsná pohroma... Musí být nastavený tak, že to člověk může AFKařit celej den, protože to díky scriptům hráči celej den AFKřej, ale zase to musí být použitelný pro ty, co to ne-afkřej, výsledkem je nadbytek ...
Co se týká MR2 - v principu jsem nad tím taky uvažoval, ale není to tak jednoduchý. Osobně se obávám, že by to plošně znamenalo obrovský LVL boost pro crafty, a server bude plný magnátů. Ten craft by zasloužil nějaký specifický, aktivní gameplay, který by ho přes výrobu někam dostal, ale osobně bych si to představoval jako něco jinýho, než 200 hodin AFKření a pak 5 minut cesty k MR2 + jeden doubleclick a hurá +30 levelů (hyperbola, pokud to není zřejmé). IMHO vysoký craft level by se měl odvíjet od schopnosti získat GP z oběhu, takže v principu odevzdávání GP přes MR1 je "správnější" řešení. Odevzdávání materiálu bylo spíš ústupkem při jeho přemnožení.
Připomínku beru, možná něco takovýho ještě vznikne, pokud ale ano, osobně bych do toho zakomponoval nutnost odevzdat i GP.